קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. קרוב לים

בתים לבנייה קרוב לים

באתר ‘קרוב לסי’, כל נכס להשקעה טמון בו הקסם והפוטנציאל הייחודי לו להיות בית נופש בעבורכם ועסק מניב. נכסים אלה מושפעים מגורמים שונים כגון מיקום, גודל, אדמה וכו’.

כל הנכסים המפורסמים על ידי ‘קרוב לסי’ הם נכסים שנבחרו בקפידה מבין רבים המוצעים בשוק, והינם נמצאו כנכסים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר למימוש הנכס, להשבחתו ולהשכרה עתידית.

התמונות באתר עבור כלל הנכסים הן אותנטיות למצב הנכס היום, ללא פוטושופ, או עריכה מכל סוג שהיא. וכן, אנו מודעים לאיכות התמונות ומתנצלים על יכולות הצילום של השותפים שלנו 🙂 נדאג לשפר את זה בהמשך. אבל האותנטיות חשובה לנו גם כשהיא לא הכי יפה.

באתר, מוצגים נכסים כמעט ורק ממקומיים תושבי האי, זאת על מנת להבטיח את המחיר הטוב ביותר לנכס ובכך להבטיח את התשואה השנתית המיוחלת לנכס בהתאם להשקעה המתוכננת ולהכנסה הרצויה ממנה.

למה לצפות?

הנכסים ביוון הם לרוב בתים קטנים, מכאן שעלות השיפוץ היא נמוכה באופן יחסי.

עלויות השיפוץ לבתים השונים נעות בין 300 ל 1,000 אירו למ”ר, תלוי בגורמים שונים; כגון גודל הנכס, מצב הקיים, סוג האדמה, מיקום וכדומה. יחד עם עלות הנכס הנמוכה ממחיר השוק ולאחר השבחתו להשכרה, אנו מקבלים עסקה רווחית ומניבה.

עלות בנייה מבסיס מוערכת ב 1,500-3,000 אירו למ”ר. גם כאן, יחד עם הנתונים שונים, כגון גודל הנכס, חומרי גלם וכו’.

כל הנכסים המוצגים באתר הם נכסים למגורים או להשקעה לשיפוץ או בנייה. ב’קרוב לסי’ רוב הנכסים עם פוטנציאל להרחבה על פני השטח הקיים, לחלקם ישנם חלקות צמודות של שכנים שעומדות גם הן למכירה שכמובן במידת האטרקטיביות והנכונות נציע אותן למשקיע. ונפתח בפניו גם את האפשרויות לנצל את השטח באופנים אלטרנטיביים שונים.

מה בעצם אנחנו מציעים?

מצד אחד, דירת נופש עבורכם המשקיעים, שתוכלו לבקר בה בכל עת שתחפצו, שתמיד תעמוד לרשותכם דירת נופש מאובזרת במלואה, במרחק נגיעה מהים הקסום וחופי האי הארוכים, ולצד טברנות מקומיות עם ניגונים של מוזיקה מקומית אותנטית.

ומצד שני, בשאר ימות השנה, ינוהל בעבורכם עסק מניב, דירת נופש על בסיס Airbnb שתהווה מקור הכנסה פסיבית ומניבה.

טובים השניים מן האחד, בואו נדבר…

לסגירה

דילוג לתוכן