קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית כפרי עם חצר צופה...

בית כפרי עם חצר צופה לים

מיקום: Ammoudares – אממודרס
מ”ר בנוי: 75 מ”ר
מגרש: 86 מ”ר
מחיר מוצע: 19,000€ 
מספר חדרים: 5
מרחק מהחנויות: 3 ק”מ
מרחק מבית החולים: 3 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:25 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:40 ש’
מרחק מהים: 1 ק”מ

Ammoudares – אממודרס
בית של 75 מ”ר על מגרש של 86 מ”ר. הנכס נמצא בכיכר הכפר ויש צורך בשיפוץ מלא. הבית כולו מורכב מ 5 חדרים, מתוכם שני חדרים במצב טוב יותר. לנכס יש חניה ברחוב לצד הבית ונשקף ממנו נוף לים ולהרים.

Ammoudares הוא כפר באזור Lasithi, כרתים, והוא קרוב מאוד לים. כפר זה הוא הרבה יותר מעוד סיכה על המפה! רק בגלל שלא רואים אתרי תיירות, מסעדות, בתי מלון או אטרקציות אחרות על המפה, לא אומר שהם אינם קיימים.

Ammoudares ממוקמת 8 ק”מ מערבית ל Ierapetra ו-45 ק”מ דרומית ל Agios Nikolaos, ליד Anatoly ו Stomio, שכולן חולקות למעשה את אותה רצועת חוף. חוף הים של Ammoudares מורכב מחופים ארוכים ברצף, זה אחר זה, עם חול אפור גס וחלוקי נחל קטנים. רוב החופים אינם מאורגנים ודיי מבודדים. השלווה שלו הופכת אותו לבחירה טובה עבור אלה שרוצים להירגע בשקט החופי הזה. החוף פופולרי בעיקר בקרב המקומיים ובשנים האחרונות ניתן לראות גם תיירים שמסתננים לכאן.
קילומטר אחד מזרחית מהחוף הראשון של Ammoudares, תפגשו את החוף של Kalamaki. זה חוף חולי גדול וקסום. לא ידוע לחלוטין בקרב המבקרים באי, וזאת מכיוון שהוא מוסתר היטב מהכביש הראשי. החוף מוקף בצוקים גבוהים ושקט מאוד. בסך הכל, לכל כיוון אליו תפנו, מערבית או מזרחית ל Ammoudares תפגשו עם רצועות חוף קסומות.

Ammoudares פופולרי בקרב משפחות, תיירים ומקומיים, בגלל הנופים מסבירי הפנים והמים המרעננים שלו. אם אתם מחפשים כמה שיותר שירותים ואטרקציות, אתם במקום הלא נכון, תמצאו כאן חניה ברחוב בלבד. בעת ביקור ב Ammoudares גישה לרכב היא פעילות נהדרת ליהנות ממנה כיוון שכל הדרכים מובילות לדרכים נוספות ומראות קסומים של טבע חופשי וטיבעי.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן