קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית על מגרש במרחק הליכה...

בית על מגרש במרחק הליכה מהים

מיקום: Koutsounari – קוטסונרי
מ”ר בנוי: 20 מ”ר
מגרש: 500 מ”ר
מחיר מוצע: 25,000€ 
מספר חדרים: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 10 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 300 מטר

Koutsounari – קוטסונרי
בית אבן ישן ולא בשימוש, בן 20 מ”ר על מגרש של 500 מ”ר, לצד מטעי זיתים על דרך הכפר, ורק 300 מטרים מקו המים. המים והחשמל נמצאים בקרבת מקום וניתנים לחיבור בקלות. לבסוף, הנכס נהנה מנוף להרים וחניה ברחוב.

Koutsounari הוא כפר קטן בצד הים הממוקם 6 ק”מ מזרחית ל Ierapetra ו-43 ק”מ דרומית מזרחית ל  Agios Nikolaos, ליד הכפר הציורי Agios Ioannis ברכס Thripti. הוא ממוקם על גבעה ירוקה ושופעת עם מטעי זיתים ועצי אורן רבים מסביב, קילומטר אחד בלבד מצפון לחופי הים הדרומיים של כרתים.

קילומטר אחד דרומית לכפר משתרע החוף הארוך של Agios Ioannis שאורכו 5 ק”מ, הוא אחד החופים הארוכים באי כרתים. לחוף השקט והרחב הזה יש חול אפרפר וגס האופייני לאי. במקומות רבים יש כמה עצי טמריסק ואורכו הרב גורם לו להיראות כאילו הוא ריק. החוף מעט מאורגן במקומות מסוימים ובעיקר ליד בתי המלון, האזור מאוד תיירותי וסביב יש הרבה מלונות, מסעדות, מינימרקטים ואתרי קמפינג מגוונים.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן