קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית קטן רק 300 מטר...

בית קטן רק 300 מטר מהים

מיקום: Makry Gialos – מקרי-גיאלוס
מ”ר בנוי: 30 מ”ר
מגרש: 60 מ”ר
מחיר מוצע: 18,000€ 
מספר חדרים: 2
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:45 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 45 דקות
מרחק מהים: 300 מטר

Makry Gialos – מקרי-גיאלוס 
בית ישן של 30 מ”ר לשיפוץ. הנכס ממוקם על מגרש של 60 מ”ר וכולל 2 חדרים בתוכו. המים והחשמל קרובים וקלים לחיבור. לבסוף, הנכס נמצא במרחק של 300 מטרים בלבד מהים.

Makrigialos הינו כפר קטן בצד הים. הוא שוכן בחוף הדרום מזרחי של האי כרתים, והוא האזור התיירותי הדרומי ביותר בכל אירופה! דרום האי פונה לים הלובי, המפריד בין כרתים לצפון אפריקה. האזור הוא הררי ומורכב בעיקר מאבני גרניט, משולב עם עמקים וגאיות קטנים המובילים אל החוף. במדרונות הגבוהים יש שפע של עצי אגוז, תפוח, אגס וזית, בעוד שבמדרונות הנמוכים יותר תמצאו בעיקר עצי זית. מתחת לכביש החוף הראשי תמצאו בעיקר גידולים של עגבניות, מלפפונים, פלפלים, חצילים ובננות, הגדלים כל השנה. השמש והאדמה העשירה נותנים טעם רב יותר לפירות ולירקות, והאזור זכה בפרסים על תוצרתו, כולל מדליית הזהב לשמן זית כתית המעולה שלהם. אז אם באוכל עסקינן, יש כאן טעמים שכדאי להכיר. מעבר לזה שהאזור הוא מהמקומות היותר מתויירים באי כרתים.
החיים ב Makrigialos סובבים סביב החוף. האוכלוסייה המקומית ירדה מהכפרים בהרים אל Makrigialos ואל החופים מכיוון שהם יכולים למצוא עבודה נוספת בעיירות ובאתרי הנופש. הדורות המבוגרים עדיין מתגוררים בכפרים יחד עם ההיסטוריה והסיפורים הישנים שלהם, ועם הזמן יותר ויותר בתים הופכים לבתי נופש שמספרים את הסיפור בזווית קצת אחרת.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן