קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית קטן להרחבה עם חצר...

בית אבן קטן להרחבה עם חצר ונוף לים

מיקום: Sitia – סיטיה
מ”ר בנוי: 21 מ”ר עם אישורי בנייה עד 45 מ”ר
מגרש: 67 מ”ר
מחיר מוצע: 18,000€ 
מספר חדרים: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 0 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 10 דקות
מרחק מהים: 0 ק”מ

Sitia – סיטיה
בית אבן קטן, 21 מ”ר לבנייה. לנכס יש זכות בנייה לעוד 24 מ”ר והוא ממוקם על מגרש של 67 מ”ר. יש לו גישה טובה והוא נהנה מנוף לים ולעיר.

Sitia היא העיר המרכזית של מזרח כרתים עם כ-10,000 תושבים. מאז ינואר 2015 ניתן להגיע למזרח כרתים גם על ידי שדה התעופה הבינלאומי החדש של Sitia עם קישורים לאתונה וטיסות ליעדים רבים באירופה.

לכפר Sitia עצמו יש תחושה נפלאה, הוא פיקנטי, בעל מרחבים, ומקסים לביקור, זה אחד מאותם מקומות בודדים על פני כדור הארץ שבהם הטבע והמיתוס התערבבו בצורה כל כך יפה. להסתובב בנמל, לאורך המרינה ולחוף הים על גבי טיילת רחבה עם פנסים שנותנים תאורת רחוב נעימה, דקלים שופעים, ספסלים לאורכה ועבודות פסיפסים שונות. לאורך כל שפת המים טברנות מצוינות, מסעדות שונות והרבה בתי קפה.
אזור Sitia מזרח כרתים מאופיין בהרבה נקיקים קטנים וגדולים, כ 300 מערות מוזרות בצורת אבן המעידות על מגורי אדם מתקופת הברונזה במאה ה-15 לפנה”ס, כמו גם החופים החוליים משלימים פאזל מושלם של יופי ותרבות.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן