קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. 7,500 מ”ר עם נוף מטריף...

7,500 מ"ר עם נוף מטריף לים

מיקום: Ferma, Ierapetra – פרמה, איראפטרה
גודל חלקה: 7,500 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 120 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 69,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 15 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:00 ש’
מרחק מהים: 2 ק”מ.

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Ferma, Ierapetra – פרמה, איראפטרה
חלקת אדמה אמפיתאטרית עם נוף מדהים לים ולהרים. המגרש בגודל 7,500 מ”ר וניתן לבנות עד 120 מ”ר. וזאת כיוון שהחלקה ברובה חלקה ירוקה. המים והחשמל נמצאים בקרבת מקום וקלים לחיבור. לבסוף, החלקה ממוקמת רק שני ק”מ בלבד מהים. נכס מס’ 4-520

פרמה ממוקמת 10 ק”מ מזרחית לאירפטרה ו-45 ק”מ דרומית מזרחית לאגיוס ניקולאוס. זהו יישוב קטן על חוף הים שנבנה מעל חופים תלולים, 4 ק”מ דרומית לכפר אגיוס יואניס. האזור סביב מכוסה בעצי אורן וצפוף בצמחייה, בהיותו נווה מדבר ירוק בתוך הנוף היבש של מזרח כרתים. לאורך קו החוף של האזור יש כמה מפרצים קטנים, הארוך שבהם בחוף Livadi, הידוע ברבים כחוף Ferma או Xerokamara. לידו יש הכי הרבה מלונות באזור. זהו חוף יפהפה עם חלוקי נחל ומים עמוקים צלולים, מוקף בצמחייה צפופה בנוף קסום של סלעים חלקים וצוקים תלולים.

על החוף, שאינו מאורגן, מובילים שני שבילים עם מדרגות שמתחילים מהמלונות הסמוכים, אורכו 80-100 מ’. יש כמה מעיינות על החוף ומקבץ קטן של עצי דקל באמצע החוף.

פרמה, יחד עם כפרי דייגים רבים אחרים בכרתים, היא מקום בו נראה שהזמן נעצר. שוכן על החוף הדרום מזרחי של כרתים, הכפר מבודד והוא מקום מושלם להירגע. עם מספר חנויות, טברנות וחוף, יש כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה שלווה.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באזור הוא להינות מהטבע. עם צמחייה צפופה וצוקים המתנשאים גבוה, האזור מושלם לטיולים וטיפוס הרים. תוכלו לראות צמחים ופרחים מהנדירים באי כרתים, כמו גם נופים מדהימים של הים הלובי. אולי אפילו תוכלו להציץ בחיות הבר של האזור הכוללות בין היתר עיזים, צבאים ושפני סלעים.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן