קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. 19,000 מ”ר עם 350 עצי...

19,000 מ"ר עם 350 עצי זית לבנייה

מיקום: Kelaria – קלריה
גודל חלקה: 19,000 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 200 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 26,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:40 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:10 ש’
מרחק מהים: 8 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Kelaria – קלריה
חלקה של 19,000 מ”ר עם 350 עצי זית. זוהי חלקה מקסימה לבנייה, עם אישורי בנייה עד 200 מ”ר, עם גישה טובה ורק חמישה ק”מ מהכפר Zakros ושמונה ק”מ מהים. בחלקה יש מים חקלאיים בקרבת מקום והחשמל נמצא במרחק של כ- 600 מטרים בלבד וניתן לחיבור בקלות. החלקה נהנית מנוף לכפר Kelaria ולהרים. זו חלקה טבעית, במרחבים הפתוחים, מהממת ביופייה. ניתן ליצור במקום לא מעט ולאפשר מקום אירוח / מגורים מיוחד מאוד עם אפשרויות רבות לפיתוח השטח.

בכפר הקטן Kelaria נשארו לגור נכון להיום רק מעטים מתושבי הכפר, המבוגרים יותר. זהו כפר שקט, שברובו לא מאוכלס, ומאפשר חוויה אותנטית קצת שונה, ודיי מקרבת לבבות. לאט, לאט, הכפר הזה מתמלא מחדש בבתים לתיירות בלבד, מה שימשוך עסקים נוספים מקומיים לפתוח כאן בהמשך, כמו אולי טברנה יוונית. מסביב לכפר הטבע חוגג במלוא הדרו, מעיינות מים טהורים לשתייה, נחלים, ערוצים סבוכים צמחייה וחיות שונות, כולם יחד יוצרים חוויה מחברת לטבע.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן