קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. שתי חלקות יפות וגדולות לבנייה

שתי חלקות יפות וגדולות לבנייה

מיקום: Chochlakies – הוכלאקיס
גודל חלקה לבנייה: 3,520 מ”ר
גודל חלקה שניה: 1,650 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 186 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 24,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 3 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 8 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Chochlakies – הוכלאקיס
חלקה לבנייה עם עצי זית. החלקה בגודל 3,520 מ”ר בתוספת מגרש נוסף של 1,650 מ”ר שנמצא ממול והגישה אליו בכביש חקלאי. לחלקה זכות בנייה של 186 מ”ר. כרגע יש מים חקלאיים אך ניתן לחבר את החלקה למים לשתייה, כמו כן החשמל בקרבת מקום וקל לחיבור. לנכס גישה טובה מאוד והוא נהנה מנוף לכפר ולהרים. לבסוף, יש בו כ-75 עצי זית והוא ממוקם כ-8 ק”מ בלבד מהים.

הכפר Chochlakies מפורסם בטחנת המים המשוחזרת שבו, הוא מוקף בערוצים עם צמחייה דלילה וסלעים חשופים, טבע ירוק הררי אך לא מידי. במרחק לא רב מהכפר נמצא ערוץ Chochlakies הממוקם באחד האזורים המבודדים ביותר של האי כרתים ומסתיים בחוף היפה של Karomes. אורכו של הערוץ כ-3.5 ק”מ ויש בו מים רוב החורף. המסלול, שהוא חלק משביל ההליכה האירופי E4, מושך אליו המוני תיירים, הוא מסלול לאורכו של הנחל והוא מסלול מרתק לכשעצמו. באביב הטבע משתנה, תראו בריכות טבעיות שנוצרות בטבע ומגוון גדול נוסף של צמחים. במקומות שונים באזור יש בארות, טרסות מגידולים ישנים, כשניתן להבחין בעקבות של מבנים מינואים, כשהמפורסם שבהם הוא האתר המבוצר העתיק על הגבעה מעל הערוץ שלאורך הכפר. Chochlakies נמצא ליד הכפר Zakros, זהו אזור ירוק מאוד, עם הרים נמוכים יחסית, בקרבת החופים הכי מזרחיים של האי כרתים.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן