קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. שתי דונם 290 מטר מהמים...

שתי דונם 290 מטר מהמים לבניה

מיקום: Trypitos – טריפיטוס
גודל חלקה: 2,000 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 200 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 69,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 10 דקות
מרחק מהים: 290 מטר.

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Trypitos – טריפיטוס
חלקה מהממת לבנייה על 2,000 מ”ר בטריפיטוס. יש אישור בנייה לבית של 140 מ”ר בשתי קומות וניתן לבנות עד 200 מ”ר בסך הכל. למקום יש גישה טובה והוא נמצא במרחק של 290 מטרים מהים. לבסוף הוא נהנה מנוף פנורמי לים ולהרים. נכס מס’ 6-492

לפי העדויות האחרונות נראה שהאתר של סיטיה ההלניסטית ממוקם בטריפיטוס, לשון יבשה קטנה 3 ק”מ מזרחית לעיר סיטיה. בצד גבעה שנוטה לכיוון הים, התגלה חור מוארך או בור עם רצפה בגודל 30 מ’ על 5.50 על 5. ארכיאולוגים מאמינים שהוא שימש להנפה, הגנה ותיקון ספינות (כמו חצר בוני ספינות של ימינו). זהו הממצא המאושר היחיד בכרתים ומתוארך לתקופה ההלניסטית.
לאחרונה נחשפה גם עיר הלניסטית קטנה עם שרידי כמה בתי מגורים באותו אתר. ארכיאולוגים מצאו גם חומה מבוצרת גדולה בדרום ואגרטלים רבים, מטבעות, תכשיטים ומשקולות עופרת. אזור זה הוא אחד מהאזורים היפים והמיוחדים יותר של האי כרתים.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן