קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. שני דונם רק 290 מטר...

שני דונם רק 290 מטר מהחוף

מיקום: Trypitos – טריפיטוס
גודל חלקה: 2,000 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 140 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 69,500€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:00 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 15 דקות
מרחק מהים: 290 מטר.

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Trypitos – טריפיטוס
מגרש לבנייה של 2,000 מ”ר בטריפיטוס. יש לו אישור בנייה לבית של 140 מ”ר בשתי קומות והוא יכול לבנות עד 200 מ”ר בסך הכל. לחלקה יש גישה טובה והוא נמצא במרחק של 290 מטרים מהים. הוא נהנה מנוף לים ולהרים. נכס מס’ 6-492

האתר הארכיאולוגי של טריפיטוס ממוקם על לשון יבשה, מן חצי אי קטן, 3 ק”מ מזרחית לסיטיה, ליד החוף Karavopetra, ממנו נשקף נוף מדהים לעיר Sitia והנמל שלה. היא נחשבת לעיר העתיקה של Sitia, Itia, שהייתה במקור אחד מנמלי פראסוס. העיר פרחה בתקופה ההלניסטית (350 לפנה”ס – 50 לפנה”ס).

בחוף המזרחי של היבשה נחשפה חצר הלניסטית. ידוע כי בשנת 1960 יצרו בעלי הקרקע חלקות לעיבוד באמצעות מכונות חפירה שגרמו נזקים קשים לעתיקות הקבורות. משנת 1987 נערכת חפירה שיטתית על ידי רשות העתיקות, ועתיקות רבות נחשפו.

זהו מקום עתיק, יפייפה ומיוחד, בקרבה לעיר הגדולה סיטיה בה כל השירותים הנחוצים נמצאים. לבנות בטריפיטוס זה לא דבר של מה בכך, הייחודיות של המקום תעניק לכל בית את הקסם המיוחד הקיים כאן.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן