קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. €250 אלף ומעלה
  6. /
  7. שני בתים וסטודיו, נכס נדיר...

שני בתים וסטודיו, נכס נדיר בסיטייה

מיקום: Sitia – סיטייה
מ”ר בנוי: 173 מ”ר
מחיר מוצע: 340,000€
חדרי שינה: 5
חדרי אמבטיה: 5
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 500 מטר
מרחק מבית החולים: 1 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 5 דקות
מרחק מהים: 0 ק”מ

Sitia – סיטייה
נכס ייחודי זה, של 2 בתי אבן, בנוי בצד של כפר קטן ושקט, 20 ק”מ מהעיירה Sitia.
הבתים שמרו על המאפיינים הארכיטיפיים של בית המגורים הכפרי של כרתים יחד עם אלמנטים מודרניים ואלגנטיים. יש להם חללי פנים מרווחים ומעוצבים להפליא הנהנים מנופים מרהיבים אל האזור הכפרי שמסביב.

במפלס הגבוה ביותר, הבית הראשון של 80 מ”ר מורכב מסלון עם אח, מטבח/חדר אוכל מאובזר, 2 חדרי שינה זוגיים עם ארונות, מאווררי תקרה וחדרי רחצה צמודים.
בחוץ ישנה מרפסת גדולה המציעה נוף של 180 מעלות אל האזור הכפרי, יש פינת אוכל מוצלת עם פרגולה, וברביקיו בנוי אבן.

במפלס התחתון, הבית השני של כ-95 מ”ר מורכב ממטבח/חדר אוכל פתוח וסלון יפהפה עם אח, חדר רחצה עם מקלחת, 2 חדרי שינה זוגיים, אחד עם שירותים צמודים. חלון זכוכית מקושת ומרשים יוצר חוצץ ומעבר לטרקלין חיצוני מקסים.

סטודיו נוסף של כ-15 מ”ר עם מקלחת וכניסה פרטית ממוקם בין שני המפלסים.
הנכסים נגישים משביל כפר יפהפה עם מדרגות אבן. גישה לכביש וחניה בקרבת מקום נמצאת במרחק של כ-30 מטרים מהנכס.
נכס מס’ HSI17

Sitia היא עיר חוף אטרקטיבית. בתים מסוידים בלבן צמודים לצלע גבעה עם גרמי מדרגות תלולים ובראשה טירה ונציאנית הרוסה. מתחת, טיילת שלאורכה טברנות ובתי קפה בנמל הדייגים צמוד המרינה.
זהו מקום איטי וידידותי שבו החקלאות היא עמוד התווך של הכלכלה המקומית.
חוף חולי ארוך מקיף מפרץ רחב ממזרח לעיר.

לסיטיה יש שדה תעופה קטן עם טיסות יומיות לאתונה וממנה ולשאר האיים וכמה טיסות מאירופה במהלך הקיץ. נמל התעופה הבינלאומי של הרקליון נמצא במרחק של כשעתיים נסיעה.
לנמל של סיטיה יש קישורי מעבורת לאתונה ולפיראוס ולאיים אחרים של האיים הקיקלאדים.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן