קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. שני בתים בשתי חלקות, מחיר...

שני בתים בשתי חלקות, מחיר אחד

מיקום: Lithines – ליתיניס
גודל חלקה: 700 מ”ר בשתי חלקות צמודות
מקסימום אפשרות לבניה: 400 מ”ר / 200 מ”ר לחלקה
שימוש: בניה / השקעה
מחיר מוצע: 20,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 40 דקות
מרחק מהים: 10 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Lithines – ליתיניס
חלקת של 700 מ”ר מחולקת לשתי חלקות של 350 מ”ר כל אחת. בכל חלקה ניתן לבנות עד 200 מ”ר. המים והחשמל בקרבת מקום וקלים לחיבור, כמו גם יש חניה ברחוב. לבסוף, שתי החלקות נהנות מנוף מטריף להרים. המחיר לחלקה זו, אישורי הבניה, והחלוקה הקיימת לשתי אדמות הופכות את העסקה למשתלמת ביותר ומבטיחה תשואה פנומנלית.

הכפר Lithines הוא כפר קטן עם הרבה בתי אבן ישנים, מספר טברנות, סופרמרקט קטן וכמה כנסיות. הוא ממוקם בדרום מזרח כרתים בין Sitia בצפון ל Makry Gialos בדרום. המרחק ל Sitia הוא כ-25 ק”מ. החופים נמצאים במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מהכפר. זהו כפר מסורתי עם הרבה דרכים צרות, דבר כשלעצמו  נותן הרבה אופי למקום, ויוצר אווירה קסומה בכפר, כמו לשוטט אולי במאה הקודמת.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן