קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. שלושה דונם קרוב לים

שלושה דונם קרוב לים

מיקום: Ammoudares – אממודרס
גודל חלקה: 3,000 מ”ר
מקסימום אפשרות לבניה: בבדיקה
שימוש: בנייה / השקעה / חקלאי
מחיר מוצע: 50,000€ 
מרחק מהחנויות: 3 ק”מ
מרחק מבית החולים: 3 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:25 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:40 ש’
מרחק מהים: 1 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Ammoudares – אממודרס
מגרש של 3000 מ”ר. המגרש ממוקם כ-500 מטר מהכפר ונהנה מנוף הררי מקסים. המים והחשמל נמצאים בקרבת מקום וקלים לחיבור.

Ammoudares הוא כפר באזור Lasithi, כרתים, והוא קרוב מאוד לים. כפר זה הוא הרבה יותר מעוד סיכה על המפה! רק בגלל שלא רואים אתרי תיירות, מסעדות, בתי מלון או אטרקציות אחרות על המפה, לא אומר שהם אינם קיימים.

Ammoudares ממוקמת 8 ק”מ מערבית ל Ierapetra ו-45 ק”מ דרומית ל Agios Nikolaos, ליד Anatoly ו Stomio, שכולן חולקות למעשה את אותה רצועת חוף. חוף הים של Ammoudares מורכב מחופים ארוכים ברצף, זה אחר זה, עם חול אפור גס וחלוקי נחל קטנים. רוב החופים אינם מאורגנים ודיי מבודדים. השלווה שלו הופכת אותו לבחירה טובה עבור אלה שרוצים להירגע בשקט החופי הזה. החוף פופולרי בעיקר בקרב המקומיים ובשנים האחרונות ניתן לראות גם תיירים שמסתננים לכאן.
קילומטר אחד מזרחית מהחוף הראשון של Ammoudares, תפגשו את החוף של Kalamaki. זה חוף חולי גדול וקסום. לא ידוע לחלוטין בקרב המבקרים באי, וזאת מכיוון שהוא מוסתר היטב מהכביש הראשי. החוף מוקף בצוקים גבוהים ושקט מאוד. בסך הכל, לכל כיוון אליו תפנו, מערבית או מזרחית ל Ammoudares תפגשו עם רצועות חוף קסומות.

Ammoudares פופולרי בקרב משפחות, תיירים ומקומיים, בגלל הנופים מסבירי הפנים והמים המרעננים שלו. אם אתם מחפשים כמה שיותר שירותים ואטרקציות, אתם במקום הלא נכון, תמצאו כאן חניה ברחוב בלבד. בעת ביקור ב Ammoudares גישה לרכב היא פעילות נהדרת ליהנות ממנה כיוון שכל הדרכים מובילות לדרכים נוספות ומראות קסומים של טבע חופשי וטיבעי.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן