קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. שבעה דונם עם נוף פנטסטי...

שבעה דונם עם נוף פנטסטי לים

מיקום: Chamezi – חמזי
גודל חלקה: 7,300 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 210 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 47,000€
מרחק מהחנויות: 10 ק”מ
מרחק מבית החולים: 10 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 15 דקות
מרחק מהים: 0 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Chamezi – חמזי
חלקת אדמה בגודל 7,300 מ”ר עם עצי זית רבים ונוף מקסים לים. לחלקה יש זכות בנייה של 210 מ”ר. היא נהנית מנופים פנטסטיים לים ולהרים, והחשמל והמים נמצאים בקרבת מקום וקלים לחיבור. חלקה מושלמת לבנות בה את בית החלומות.

Chamezi הוא כפר הררי קטן ומקסים עם בתים לבנים כמאופיין ליוון, הממוקם 10 קילומטרים מזרחית ל Sitia על הכביש הלאומי החדש. זהו כפר שקט מאוד ומטופח, עם עץ פרי שגדלים בסמטאותיו לצידי הבתים השונים, עם בוגנוויליות שצובעות את הכפר בשלל צבעים עזים של פריחה, וכמעט לכל תושבי הכפר יש עציצים עם פרחים מחוץ לבתים ובמרפסות.
Chamezi היה מיושב עוד מהתקופה המינואית ובכפר יש אתר מינואי ארכיאולוגי. על ראש הגבעה נחפרה וילה אובלית בצורת מבצר. לווילה זו היו בעבר שתי קומות וחצר מוגנת. בכפר יש גם מוזיאון פולקלור בבניין אבן ישן בנוי עם קשתות אותנטיות, וניתן לראות איך אנשים חיו פעם.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן