קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. שבעה דונם עם נוף לים

שבעה דונם עם נוף לים

מיקום: Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
גודל חלקה: 7,000 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: בבדיקה
שימוש: חקלאי / השקעה / בנייה
מחיר מוצע: 20,000€ 
מרחק מהחנויות: 7 ק”מ
מרחק מבית החולים: 32 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 7 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
חלקה של של 7,000 מ”ר ם עצי זית באגיוס סטפנוס (Agios Stefanos). המגרש נהנה מנוף לים ולהרים ויש לו חניה ברחוב. החלקה היא חלקה אידיאלית לשימוש חקלאי וניתן להוציא אישורי בנייה כמובן לפיתוח והקמת נכס.

Agios Stefanos הוא כפר יווני מסורתי קטן בהרים מעל Makri Gyialos והים. הוא ממוקם כ-6 קילומטרים מ-Makri Gyialos והוא ניצב על גבעה קטנה בגובה 420 מטר מעל פני הים. בכפר ישנה כנסייה פעילה, ניתן לראות את כל המקומיים צועדים אליה וממנה בכל יום ראשון, הכנסייה היפה והאותנטית של הכפר שופצה לאחרונה והיא שווה ביקור. ניתן להגיע אל הכפר ישירות מ Makri Gyialos או דרך הכפר Pefki – כך או כך צפויים לכם נופים דרמטיים וקסומים בדרכים הללו.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן