קרוב לסי

קרוב לים, 120 מ"ר על דונם

מיקום: Karavopetra, Sitia – קראוופטרה, סיטיה
טרה
מ”ר בנוי: 120 מ”ר
גודל חלקה: 1,000 מ”ר
מחיר מוצע: 210,000€ 
סה”כ חדרים: 6
חדרי שינה: 2
אמטביות וחדרי רחצה: 3
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 10 דקות
מרחק מהים: 0 ק”מ.

Karavopetra, Sitia – קראוופטרה, סיטיה
בית דו-מפלסי בשתי קומות ב- Karavopetra, Sitia. קומת הקרקע היא 50 מ”ר. יש בה סלון עם אח, מטבח וחדר רחצה, מרפסת נחמדה וגרם מדרגות עץ המוביל לקומה העליונה. הקומה העליונה היא 50 מ”ר. יש בה שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, ומרפסת. הבית ממוזג. יש גינה גדולה מאוד בחלק האחורי של הבית וחניה צמודה.
דירה דו-מפלסית זו נהנית מנוף של הים, העיר וההרים. נכס מס’ 6-5

החוף המקסים של Karavopetra ידוע גם בשל סלע גדול הדומה לסירה העומדת באמצע החוף. מלבד החוף הראשי, בקצה המערבי של Karavopetra, יש מפרץ קטן נפרד. Karavopetra פתוח לרוחות דרומיות. יש בו חול גס וחלוקי נחל מקסימים והוא בחירה אידיאלית לרחצה.

בסמוך ל-Karavopetra, ישנו מפרץ קטן, המוגן היטב על ידי חצי אי סלעי. הוא חוף לא מאורגן נפלא עם חלוקי נחל. באזור הסמוך ישנם מספר חדרים ומסעדות והמקום קרוב מאוד לעיר סיטיה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן