קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. נכס גדול מחולק על מגרש

נכס גדול מחולק על מגרש

מיקום: Chandras – צ’נדרס
מ”ר בנוי: 110 מ”ר
גודל חלקה: 850 מ”ר
מחיר מוצע: 58,000€ 
מספר חדרים: 6
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 5 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 40 דקות
מרחק מהים: 15.5 ק”מ

Chandras – צ’נדרס
בית של 110 מ”ר בנוי על מגרש של 850 מ”ר. הוא מורכב מ-6 חדרים. שני חדרי שינה, חדר רחצה, חדר שינה חיצוני ומחסן חיצוני שניתן לחבר עם הבית. בנכס חשמל, מים, בור ספיגה, הסקה מרכזית, פאנל סולארי, גינה, חצר, מוסך עם דלת לחניה פרטית ונוף להר. נכס מס’ 6-299

הכפר צ’נדרס הוא כפר מסורתי במזרח כרתים. הכפר שוכן בגובה של 600 מטר ומשקיף על שורה של טחנות רוח מודרניות (המפיקות אנרגיה). צ’נדרס נמצאת במרחק של 30 ק”מ מהעיירה Sitia. הכפר מוקף בשדות גפנים, עצי פרי ומטעי זיתים. באזור פורה זה מייצרים הרבה יין וראקי מקומי. לא רחוק מצ’נדרס ישנם שני יישובים ונציאנים עתיקים ומעניינים, Etia ו Voila.

צ’נדרס הוא כפר שקט מאוד עם בתי אבן ישנים, המון פרחים צבעוניים ועצי פרי מגוונים. בכפר יש כנסייה די גדולה ובכיכר כפר ישנה טברנה מקומית ואותנטית ומקור מים טיבעי. בכפר יש מינימרקט קטן וקצת בהמשך הדרך ישנה עוד טברנה הנקראת The Lemon Tree עם קשר ישיר לעץ הלימון 🙂 ומוזיאון פולקלור מקומי.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן