קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. €250 אלף ומעלה
  6. /
  7. מתחם תיירותי, 4 בתים קטנים...

מתחם תיירותי, 4 בתים קטנים ווילה

מיקום: Ammoudara, Agios Nikolaos – אמודארה, אגיוס ניקולאוס
מ”ר בנוי: 310 מ”ר
גודל חלקה: 1,500 מ”ר
מחיר מוצע: 400,000€
חדרי שינה: 9
חדרי אמבטיה: 6
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 3 ק”מ
מרחק מבית החולים: 3 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 50 דקות
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 350 מטר

Ammoudara, Agios Nikolaos – אמודארה, אגיוס ניקולאוס
ווילה עם 3 חדרי שינה ו-4 בתים נפרדים עם גינה, על מגרש פרטי של כ-1,500 מ”ר באזור אמודארה, אגיוס ניקולאוס.
לווילה שטח של כ-120 מ”ר עם סלון/מטבח/פינת אוכל בחלל פתוח. המטבח מאובזר ומצויד במקרר/מקפיא, תנור וכיריים, קולט אדים, מיקרוגל, מדיח כלים, ארונות, בסלון שתי ספות, שולחן קפה, טלוויזיה, פינת אוכל עם כיסאות ושולחן, חדר שינה זוגי עם מיטות נפרדות, חדר שינה זוגי נוסף, חדר רחצה משותף, וחדר שינה ראשי עם מיטה זוגית וחדר רחצה צמוד.

בצד המרפסת יש ג’קוזי גדול מעץ. בבית הסקה מרכזית עם רדיאטורים בכל החדרים. יש מיזוג אוויר בכל חדרי השינה ובסלון. יש בשטח מספיק מקום לבנות בריכת שחייה ו/או פינת ברביקיו.

לצד הוילה נמצאים 4 הבתים הקטנים, כולם עם מרפסת וגינה.
שתי יחידות מורכבות מסלון עם מטבח קטן, חדר רחצה ושני חדרי שינה זוגיים עם ארונות בגדים. ושתי היחידות האחרות הן יחידות עם חדר שינה, סלון עם מטבח פתוח וחדר רחצה. בכל חדרי השינה ובסלונים יש מיזוג אוויר ודוד שמש.
כל הנכסים נמכרים מרוהטים. חניה פרטית לנכס. 
ניתן לרכוש את ארבעת היחידות בנפרד מהווילה, וההיפך, ניתן לרכוש את הווילה בנפרד מארבעת היחידות. במקרה של הפרדה המחיר הוא 280 אלף אירו לכל עסקה. או, שניתן לרכוש את כל המתחם במחיר סופר מיוחד של 400 אלף אירו.
נכס מס’ HAGN139

אמודארה הוא פרבר מקסים על חוף הים בשטח העיר אגיוס ניקולאוס, הוא ידוע בחופים חוליים יפים ונופים עוצרי נשימה. בשילוב עם קרבתו (3 ק”מ) לעיר אגיוס ניקולאוס הוא מיקום נחשק מאוד למגורים קבועים ולתיירים.
אגיוס ניקולאוס היא בירת המחוז וממוקמת במפרץ מיראבלו, בצפון מזרח כרתים, במרחק של 45 דקות בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן