קרוב לסי

מתחם דירות עם בריכה למכירה

מיקום: Ferma – פרמה
סגנון: מתחם דירות להשכרה
מ”ר בנוי: 370 מ”ר
גודל חלקה: 4,000 מ”ר
מספר דירות: 10
בריכה: יש, 100 מ”ר
מחיר מוצע: 350,000€
מרחק מהחנויות: 1 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1ש’
מרחק מהים: 500 מטר.

Ferma – פרמה
נכס של 320 מ”ר המורכב מ-10 דירות פלוס קומת קבלה של 50 מ”ר באזור שקט ואטרקטיבי. הבניין ממוקם על מגרש של 4,000 מ”ר. הדירות מתחלקות לכמה קטגוריות, חדר שינה אחד, שני חדרי שינה ודירות סטודיו, כולן מרוהטות. המים והחשמל מחוברים ויש חניה פרטית למתחם וכן בריכת שחייה של 100 מ”ר. לבסוף, הנכס משקיף אל הים מגבעה ירוקה וממוקם רק 500 מטר מהים. נכס מס’ 4-489

האזור מבוקש מאוד בעונת התיירות וממשיך גם מחוץ לעונה. ניתן לראות בבירור שבתי מלון וחדרים ודירות להשכרה הממשיכים להיות מוצעים מושכרים ועובדים.

פרמה ממוקמת 10 ק”מ מזרחית לאירפטרה ו-45 ק”מ דרומית מזרחית לאגיוס ניקולאוס, ו-4 ק”מ דרומית לכפר המבוקש אגיוס יואניס. זהו יישוב קטן על חוף הים שנבנה ליד חופים תלולים. האזור סביב מכוסה בעצי אורן והוא ירוק במיוחד וצפוף בצמחייה, דבר מיוחד בהיותו נווה מדבר ירוק בתוך הנוף היבש של מזרח כרתים. לאורך קו החוף של האזור יש כמה מפרצים קטנים, הארוך שבהם בחוף Livadi, הידוע ברבים כחוף Ferma או Xerokamara. לידו יש הכי הרבה מלונות באזור. זהו חוף יפהפה עם חלוקי נחל ומים עמוקים צלולים, מוקף בצמחייה צפופה בנוף קסום של סלעים חלקים וגבוהים וצוקים תלולים.

על החוף, שאינו מאורגן, מובילים שני שבילים עם מדרגות שמתחילים מהמלונות הסמוכים, אורכו 80-100 מ’, יש כמה מעיינות על החוף ומקבץ קטן של עצי דקל באמצע החוף.

החוף הבא אחרי ליבאדי נקרא Pigadi (כלומר באר ביוונית) והוא נקרא על שם בניין קטן שמזכיר באר. יש עוד מפרץ קטן ממש לידו. הגישה לחוף פיגדי היא דרך שביל במדרגות מהכביש הראשי. החוף האחרון של האזור הוא Giorgakis והגישה אליו דומה, דרך שביל תלול עם מדרגות ברזל מהכביש הראשי.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן