קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. מגרש קטן לבית גדול עם...

מגרש קטן לבית גדול עם חצר

מיקום: Tourloti – טורלוטי
גודל חלקה: 230 מ”ר
מקסימום אפשרות לבניה: 200 מ”ר
שימוש: בניה / השקעה
מחיר מוצע: 30,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 45 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:20 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 30 דקות
מרחק מהים: 5 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Tourloti – טורלוטי
מגרש של כ-230 מ”ר בתכנית הכפר עם כמה עצים. הוא ממוקם באזור מיושב ולכן המים והחשמל קלים לחיבור. ניתן לבנות בחלקה עד 200 מ”ר.

הכפר Tourloti במזרח כרתים, נמצא על הכביש מאגיוס ניקולאוס לסיטיה. Tourloti נמצאת במרחק של 42 ק”מ מאגיוס ניקולאוס ו-27 ק”מ מסיטיה. הוא כפר קטן ומסורתי, הגדול מבין קבוצה של ארבעה הפזורים על פני הגבעות באזור זה. הוא השתנה מעט בעשורים האחרונים, אך הוא נותר שקט.

עם זאת, הקהילה שומרת על מסורת יוונית תוססת ובריאה, המשפחות המתגוררות בכפר ובאזור גם עובדות באזור המקומי. בכפר יש כנסייה בולטת, בית ספר יסודי, שני מינימרקטים קטנים, מאפייה, בית מרקחת, סניף דואר, שני קניונים וטברנה מסורתית קטנה אחת. הרחובות הצרים עם הבתים הלבנים, סמטאות מלאות פרחים צבעוניים והנופים המרהיבים הנשקפים מכל פינה, מעניקים לכפר תחושת שלווה ייחודית ונצחית, הרחק מחיי העיר המודרניים. זהו המרכז למספר חגיגות ופסטיבלים דתיים, במיוחד במהלך חג הפסחא (Easter) וחודשי הקיץ.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן