קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. מבחר דירות נופש ליד הים​

מבחר דירות נופש ליד הים

מיקום: Eleousa, Ierapetra – אלהאוסה, אייראפטרה
מ”ר בנוי: 35 מ”ר
מחיר מוצע: 45,000€-40,000 
מספר חדרים: 3
חדרי שינה:1
חדרי אמבטיה: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 0 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:20 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:00 ש’
מרחק מהים: 700 מטר

Eleousa, Ierapetra – אלהאוסה, אייראפטרה
ארבע דירות 3 חדרים וארבעה דירות סטודיו.
הדירות – דירות של 35 מ”ר הכוללות חדר שינה, חדר רחצה ואזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח. כל דירה מוצעת למכירה ב- 45.000 אירו.

הסטודיו – דירות סטודיו של 30 מ”ר הכוללות אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח וחדר אמבטיה. כל דירת סטודיו מוצעת למכירה ב- 40.000 אירו.

כל הנכסים מחוברים למים וחשמל, וכוללים מיזוג אוויר, מרפסות ומעלית בבניין. לבסוף הנכסים נמצאים 700 מטר בלבד מהחוף והם כולם נכסים אטרקטיביים במיוחד לדירו נופש באי. ניתן לרכוש מספר דירות באותו הבניין. נכס מס’ 4-215

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן