קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. חמישה וחצי דונם לא רחוק...

חמישה וחצי דונם לא רחוק מהים

מיקום: Chochlakies – הוכלאקיס
גודל חלקה: 5,500 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 200 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 20,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 3 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 8 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Chochlakies – הוכלאקיס
חלקת אדמה של 5,500 מ”ר עם 130 עצי זית. זוהי חלקה טובה מאוד לבנייה, עם גישה טובה ונוף מקסים להרים ולים. בחלקה יש מים חקלאיים והחשמל נמצא בקרבת מקום לחיבור. האזור הוא ירוק מאוד, הררי אך נמוך יחסית ומעניק נופים פנורמיים מקסימים. האפשרויות ליצירה בחלקה זו מרובות ומגוונות, גם ברמת הבנייה וגם מבחינה אלטרנטיבית.

הכפר Chochlakies מפורסם בטחנת המים המשוחזרת שבו, הוא מוקף בערוצים עם צמחייה דלילה וסלעים חשופים, טבע ירוק הררי אך לא מידי. במרחק לא רב מהכפר נמצא ערוץ Chochlakies הממוקם באחד האזורים המבודדים ביותר של האי כרתים ומסתיים בחוף היפה של Karomes. אורכו של הערוץ כ-3.5 ק”מ ויש בו מים רוב החורף. המסלול, שהוא חלק משביל ההליכה האירופי E4, מושך אליו המוני תיירים, הוא מסלול לאורכו של הנחל והוא מסלול מרתק לכשעצמו. באביב הטבע משתנה, תראו בריכות טבעיות שנוצרות בטבע ומגוון גדול נוסף של צמחים. במקומות שונים באזור יש בארות, טרסות מגידולים ישנים, כשניתן להבחין בעקבות של מבנים מינואים, כשהמפורסם שבהם הוא האתר המבוצר העתיק על הגבעה מעל הערוץ שלאורך הכפר. Chochlakies נמצא ליד הכפר Zakros, זהו אזור ירוק מאוד, עם הרים נמוכים יחסית, בקרבת החופים הכי מזרחיים של האי כרתים.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן