קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. חלקה של 240 מ”ר קרוב...

חלקה של 240 מ"ר קרוב לחוף

מיקום: Xerokambos – קסרוקהבוס
גודל חלקה: 240 מ”ר
מקסימום אפשרות לבניה: 135 מ”ר
שימוש: בניה / השקעה
מחיר מוצע: 39,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 45 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:40 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: כמה מטרים

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Xerokambos – קסרוקהבוס
חלקה של 240 מ”ר. ניתן לבנות עליה עד 135 מ”ר ויש לה חיבור קל לחשמל ומים. היא נמצאת רק כמה דקות מחוף ים יפהפה ונשקף ממנה נוף משגע להרים ולים.

Xerokambos, אם אתם מעדיפים בידוד משאר העולם, ושפע של מפרצונים קטנטנים מרופדים בחול זהב לאורך המים הקרירים של הים התיכון אז אתם במקום הנכון.

זהו מקום שבאים אליו בכדי ליהנות מהים ומנופי ההרים והסביבה השלווה – הכי קרוב שתוכלו להגיע לחוות את חלום השקט ליד הים בכרתים. אין חיי לילה, לא צריך, אכילה ושתייה, הירח, הגלים, האוויר מספקים את זה – החופים של Xerokambos נחשבים לכמה מהחופים היפים והבתוליים של מזרח כרתים. החוף הדרום-מזרחי הקיצוני של כרתים מציע פנינה עם טופוגרפיה של צלע הרים סוחפים מלאי מערות.

Xerokambos הוא יישוב חקלאי שקט בצד הדרום מזרחי הרחוק של כרתים. הבידוד שלו אומר שהתיירות היא די נמוכה והתקופה העמוסה ביותר היא יולי ואוגוסט עם הרבה תיירות מקומית גם כן.

יש רק כמה מקומות לינה, אותו דבר עם טברנות, וכמות התיירים עולה על כמות ההיצע. וכשהביקוש גבוה מההיצע המקום הופך להיות אטרקטיבי במיוחד להשקעה.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן