קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. 500 מ”ר לבנייה ליד הים

500 מ"ר לבנייה ליד הים

מיקום: Makry Gialos – מקריגיאלוס
גודל חלקה: 500 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 280 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 59,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 0 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Makry Gialos – מקריגיאלוס
חלקה של 500 מ”ר למכירה. ניתן לבנות על גבי החלקה עד 240 מ”ר. יש לה גישה נוחה, חשמל ומים. לבסוף היא נהנית מנוף לים ולהרים, ומקרבתה לחופים.

Makrigialos הינו כפר קטן בצד הים. הוא שוכן בחוף הדרום מזרחי של האי כרתים, והוא האזור התיירותי הדרומי ביותר בכל אירופה! דרום האי פונה לים הלובי, המפריד בין כרתים לצפון אפריקה. האזור הוא הררי ומורכב בעיקר מאבני גרניט, משולב עם עמקים וגאיות קטנים המובילים אל החוף. במדרונות הגבוהים יש שפע של עצי אגוז, תפוח, אגס וזית, בעוד שבמדרונות הנמוכים יותר תמצאו בעיקר עצי זית. מתחת לכביש החוף הראשי תמצאו בעיקר גידולים של עגבניות, מלפפונים, פלפלים, חצילים ובננות, הגדלים כל השנה. השמש והאדמה העשירה נותנים טעם רב יותר לפירות ולירקות, והאזור זכה בפרסים על תוצרתו, כולל מדליית הזהב לשמן זית כתית המעולה שלהם. אז אם באוכל עסקינן, יש כאן טעמים שכדאי להכיר. מעבר לזה שהאזור הוא מהמקומות היותר מתויירים באי כרתים.

החיים ב Makrigialos סובבים סביב החוף. האוכלוסייה המקומית ירדה מהכפרים בהרים אל Makrigialos ואל החופים מכיוון שהם יכולים למצוא עבודה נוספת בעיירות ובאתרי הנופש. הדורות המבוגרים עדיין מתגוררים בכפרים יחד עם ההיסטוריה והסיפורים הישנים שלהם, ועם הזמן יותר ויותר בתים הופכים לבתי נופש שמספרים את הסיפור בזווית קצת אחרת.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן