קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. חלקה צופה לים לבנייה בתוך...

חלקה צופה לים לבנייה בתוך הכפר

מיקום: Roussa Ekklisia – רוסה אקליסיה
גודל חלקה: 388 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 265 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 32,000€ 
מרחק מהחנויות: 7 ק”מ
מרחק מבית החולים: 7 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:15 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 20 דקות
מרחק מהים: 5 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: יש
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Roussa Ekklisia – רוסה אקליסיה
חלקה קטנה לבנייה בתוך תוכנית הכפר. המגרש הוא 388 מ”ר עם גישה טובה מאוד ועם מים וחשמל בקרבת מקום הניתנים לחיבור בקלות. ניתן לבנות עד 265 מ”ר ומהחלקה נשקף נוף ים פנטסטי, כמו גם להרים ולכפר. לבסוף החלקה ממוקמת 5 ק”מ בלבד מהחוף.

Roussa Ekklisia זהו כפר גרפי ביותר עם אקלים בריא מאוד והרבה מים. הוא נמצא כ-9 ק”מ מ Sitia, זהו כפר עתיק עוד מהמאה ה-15. בכפר ישנה כנסייה ישנה ועתיקה של איוס ניקואוס ובה התגלה מקדש שהניב ממצאים עתיקים רבים מהתקופה הארכאית – כמו לוחות חרס, מנורות וכלים שונים אחרים.
לכפר זה יש היסטוריה ארוכה ותוססת, והוא חלק מקבוצת כפרים קטנים אחרים באזורו שיחד היוו סיפור שלם מההיסטוריה של כרתים. כל האזור הינו מלא באוצרות וממצאים עתיקים מתקופות חיים שונות, מה שנותן אופי וטעם היסטורי בניחוחות אותנטיים וברוח הכפר. החיים ב Roussa Ekklisia שקטים, כפריים ומלאים בחן.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן