קרוב לסי

חלקה עם בית משפחה ו-3 יחידות

מיקום: Rogdia – רוגדיה
מ”ר בנוי: 200 מ”ר
גודל חלקה: 2,057 מ”ר
מחיר מוצע: 330,000€
חדרי שינה: 3
חדרי רחצה: 2
קומות: 3
מרחק מהחנויות: 6 ק”מ
מרחק מבית החולים: 20 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 20 דקות.
מרחק מהים: 6 ק”מ

Rogdia – רוגדיה
וילה זו, עם שלוש יחידות אירוח בשלבי בנייה, ממוקמת למרגלות רוגדיה – Rodia, כפר הממוקם על הגבעות’ 20 ק”מ מערבית לעיר הרקליון, בחוף הצפוני של כרתים.
הנכס נבנה על מגרש אמפיתיאטרון בן 3 מפלסים בסך כולל של 2,057 מ”ר, כאשר הווילה ממוקמת בחלק העליון של המגרש, שלושה חדרי אירוח בשלבי בנייה בחלק האמצעי, ואזור לבריכת שחייה (11X4 מ’) בחלק התחתון (טרם נבנתה).

פרויקט איכותי זה נמצא באזור המשלב את הציוריות של כפר כרתי מסורתי, לצד הקרבה לים, לעיר הרקליון ולשדה התעופה הראשי באי.

הנכס במצב ראוי ומוכן למגורים. בנוי על 3 קומות; כאשר 4 חדרים במרתף, עם גישה למוסך. גרם מדרגות פנימי מוביל מקומת המרתף אל קומת הקרקע, בה סלון גדול, עם דלתות צרפתיות הנפתחות אל המרפסות, מטבח עם פינת אוכל גדולה מצוידת ומאובזרת עם חדר אחסון, סלון גדול. חדר שינה, חדר רחצה פרטי, חדר הלבשה וחדר רחצה נוסף לאורחים.
גרם מדרגות נוסף מוביל לקומה הראשונה בה ישנם 2 חדרי שינה, מצוידים בארונות בגדים, חדר מקלחת/שירותים וקומת ביניים גדולה. לנכס חימום ומיזוג אוויר תת רצפתי פועלים באמצעות משאבת חום.

מבני הבטון של 3 חדרי האירוח נבנו במפלס השני של הקרקע.
ניתן היתר בנייה להקמת בריכת שחייה גדולה בשטח של 49.50 מ”ר בחלק התחתון של הקרקע.

הבעלים הנוכחיים עבדו קשה על העיצוב של פרויקט הזה, דרשו חומרים מהשורה הראשונה, וחשבו על הפרטים הקטנים ביותר מבחינתם.
הנכס הראשי הוא מבנה יפהפה המשתלב בצורה מושלמת עם הסביבה ומשקיף לנופים קסומים אלה.
נכס מס’ HROG2

רוגדיה היא יישוב ציורי, שנבנה בצורה אמפיתאטרית, בגובה 300 מטר מעל פני הים. רוגדיה עם הנוף הפנורמי להרקליון והאי דיא – Dia, נמצאת כ-20 קילומטרים מהרקליון בצפון מערב כרתים.

כ-800 תושבים גרים בכפר, עיסוקיהם העיקריים הם חקלאות וחלקם בעלי המסעדות באזור, אשר זוכות לביקוריהם של תושבי הרקליון והסביבה לאורך כל ימות השנה.
האחוזה הוונציאנית של גאורגיוס ופרגיסקוס מודינוס (Georgios and Fragiskos Modinos) נמצאת ביישוב היפה. זוהי דוגמה טובה מאוד לארכיטקטורה של התקופה הוונציאנית וגם הוכרזה כאנדרטה שמורה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן