קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. חלקה מקסימה לבנייה בכפר חוף

חלקה מקסימה לבנייה בכפר חוף

מיקום: Palekastro – פאלקסטרו
גודל חלקה: 340 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 270 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 60,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:10 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 30 דקות
מרחק מהים: 2 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Palekastro – פאלקסטרו
חלקה של 500 מ”ר למכירה. ניתן לבנות על גבי החלקה עד 240 מ”ר. יש לה גישה נוחה, חשמל ומים. לבסוף היא נהנית מנוף לים ולהרים, ומקרבתה לחופים.

הכפר Palekastro, נמצא במרחק של 20 ק”מ מהעיירה Sitia באזור Lasithi, במזרח כרתים. פאלקסטרו מוקף במטעי זיתים, גפנים וצמחייה עשירה בחלק הררי מחוספס של האי. מעל העיירה ובין שני חופיה יש גבעה קצת בעלת ראש שטוח בשם קסטרי, אשר נותנת אופי מיוחד לכפר ולמפרץ היפה.

בכפר עצמו יש הרבה בתי קפה המגישים אוכל טוב, וקניון מקומי מאוד אותנטי. יש הרבה חדרים להשכרה הפזורים בכפר ובסביבה, שירותי האוטובוסים טובים לאזור זה.

אנשי הכפר פאלקסטרו גאים במורשת כרתים ובמסורות המקומיות שלהם, יש בית כרתים משוחזר ייחודי ששופץ לחלוטין ומעוטר כמוזיאון פולקלורי. הוא מכיל חפצים מהמאה ה-20 ומראה את אורח החיים המסורתי של כרתים, הוא פתוח מאפריל עד אוקטובר.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן