קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. חלקה מקסימה בכפר מקסים

חלקה מקסימה בכפר מקסים

מיקום: Ziros – זירוס
גודל חלקה: 850 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 90 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 35,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:20 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 45 דקות
מרחק מהים: 10 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Ziros – זירוס
מגרש של 850.85 מ”ר במסגרת תכנית העיר בשולי הכפר זירוס. למגרש היתר בנייה לבית בשטח של 90.03 מ”ר עם שלושה חדרי שינה, סלון פתוח עם מטבח, חדר רחצה ושתי מרפסות גדולות. הנופים אל הכפר וההרים מיוחדים ופתוחים מאוד.

הכפר ההררי Ziros מתפרס על המדרונות הנמוכים שהמקומיים מכנים Egremno (הצוק) בגובה 590 מ’ מעל הים, ברמת ארמני-הנדרס הציורית (Armeni-Handras). הכפר נמצא במרחק של 31 ק”מ מהעיר סיטיה (Sitia). כיום אוכלוסיית הכפר מונה כ-750 תושבים בלבד אך תושבי הכפר ידועים מאוד מסיבות רבות ושונות.

קהילת זירוס כוללת את הכפרים Kalo Horio, Hametoulo, התנחלות החוף Xerokampos, Lamnoni הנטושה וכמה יישובים המיושבים בעונות התיירות בעיקר כמו Agrilia, Lethi, Achladias, Makri Livadi ו-Anargyros. הקהילה הגדולה סביב יוצרת מעורבות כלכלית בין הכפרים והאזור חי ופתוח כל השנה.

בזירוס יש כמה כנסיות ישנות, והכפר הוא כפר כרתי מסורתי. Ziros של ימינו מציגה התפתחות ניכרת, במיוחד מנקודת מבט פיננסית. זו תוצאה לא רק של היכולות של התושבים שעובדים קשה לפרנסתם, אלא גם של הכרמים של הגבעה שיחד עם שמן הזית מהמחוז מביאים להכנסה לא מבוטלת ומבטיחים יין טוב ושמן טוב לכל מבקר. כמו כן המערות הידועות של אגריליה וליגיאס ספיליוס (Agrilia and Ligias Spilios) נמצאות ברובע זה ומושכות תיירים רבים לאזור. באזור זירוס יש עתיקות רבות מכל התקופות, אולם טרם נערכו חפירות שיטתיות. ניתן למצוא אתרים עתיקים רבים כמעט בכל כפר ומקום שבאזור.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בנייה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבנייה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן