קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. חלקה ירוקה אידיאלית לבנייה

חלקה ירוקה אידיאלית לבנייה

מיקום: Kato Chorio – קאטו צ’וריו
גודל חלקה: 998 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 90 מ”ר בית / 180 מטר חנות
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 49,000€ 
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
רחק מבית החולים: 5 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:10 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 55 דקות
מרחק מהים: 5 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Kato Chorio – קאטו צ’וריו
חלקה של 998 מ”ר מחוץ לתוכנית הכפר עם עצי זית רבים על הכביש המחבר בין Ierapetra – Kato Chorio. במגרש ניתן לבנות בית של כ-90 מ”ר או חנות של 180 מ”ר. הוא ממוקם בזווית/פינה עם חזית של למעלה מ-40 מטר על הכביש. המים וחשמל צמודים למגרש ומאוד קלים לחיבור. לבסוף חלקה זו הוא היא רק קילומטר אחד מהכפר קאטו צ’וריו ו-4 ק”מ מהעיר Ierapetra והים. חלקה אידיאלית לבניית מגורי קבע או לאירוח ותיירות.

Kato Chorio הוא כפר תוסס במחוז lasithi של כרתים. בכפר חיים כ-1500 איש ואין הרבה תיירים. אם כי דירות אייר בי אנד בי הקיימות באזור עובדות באופן שוטף לאורך השנה, דווקא בגלל שהן בהרים. ליד Kato Chorio ישנן מספר כנסיות עתיקות ויפות, כמו כנסיית Holy Trinity שמקורה במאה ה-19. הגדולה שבהן היא כנסיית Panagia Kato Horio, בעלת שני מגדלי פעמונים וכיפה גדולה,  הוא ניצב על כיכר גדולה בה ניתן למצוא גם טברנה תוססת במקומיים ותיירים.

לאורך הדרך אל הכפר וסביב לו, מתקיימים נופים מקסימים של נוף כפרי וים. אפשר לעבור בנסיעה על פני כנסיית Holy Cross, המתוארכת למאה ה-15/16 וכנסיית ה Transfiguration of Christ (השינוי של ישו) מאותה התקופה.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן