קרוב לסי

דירת קרקע רק 50 מטר מהים

מיקום: Makry Gialos – מקרי גיאלוס
מ”ר בנוי: 52.5 מ”ר
מחיר מוצע: 47,000€ 
מספר חדרים: 3
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:45 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 50 מטר

Makry Gialos – מקרי גיאלוס
דירה בקומה הראשונה של 42.5 מ”ר עם אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח. הדירה כוללת חדר אמבטיה וחדר שינה, וישנה מרפסת קטנה בצד האחורי של הדירה, כמו גם  כ- 10 מ”ר מרפסת בחזית הבית. בדירה מותקן מיזוג אוויר, יש גישה טובה וכל השירותים מחוברים. לבסוף, הוא נהנה מנוף אותנטי אל הכפר ונמצא במרחק של כ -50 מטרים בלבד מהים.

Makrigialos הינו כפר קטן בצד הים. הוא שוכן בחוף הדרום מזרחי של האי כרתים, והוא האזור התיירותי הדרומי ביותר בכל אירופה! דרום האי פונה לים הלובי, המפריד בין כרתים לצפון אפריקה. האזור הוא הררי ומורכב בעיקר מאבני גרניט, משולב עם עמקים וגאיות קטנים המובילים אל החוף. במדרונות הגבוהים יש שפע של עצי אגוז, תפוח, אגס וזית, בעוד שבמדרונות הנמוכים יותר תמצאו בעיקר עצי זית. מתחת לכביש החוף הראשי תמצאו בעיקר גידולים של עגבניות, מלפפונים, פלפלים, חצילים ובננות, הגדלים כל השנה. השמש והאדמה העשירה נותנים טעם רב יותר לפירות ולירקות, והאזור זכה בפרסים על תוצרתו, כולל מדליית הזהב לשמן זית כתית המעולה שלהם. אז אם באוכל עסקינן, יש כאן טעמים שכדאי להכיר. מעבר לזה שהאזור הוא מהמקומות היותר מתויירים באי כרתים.
החיים ב Makrigialos סובבים סביב החוף. האוכלוסייה המקומית ירדה מהכפרים בהרים אל Makrigialos ואל החופים מכיוון שהם יכולים למצוא עבודה נוספת בעיירות ובאתרי הנופש. הדורות המבוגרים עדיין מתגוררים בכפרים יחד עם ההיסטוריה והסיפורים הישנים שלהם, ועם הזמן יותר ויותר בתים הופכים לבתי נופש שמספרים את הסיפור בזווית קצת אחרת.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן