קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. דירה קטנה בקומפלקס ליד הים

דירה קטנה בקומפלקס ליד הים

מיקום: Lagkada – לגאדה
מ”ר בנוי: 35 מ”ר
מחיר מוצע: 69,000€
מספר חדרים: 3
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 35 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 1 ק”מ

Lagkada – לגאדה
דירת 35 מ”ר מורכבת משלושה חדרים, חדר שינה, חדר רחצה, אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח ומרפסת נחמדה של 7 מ”ר. החשמל והמים כבר מחוברים ויש גם דוד מים. הדירה נמכרת AS IS ומרוהטת. נכס מס’ 4-244

Lagkada ממוקמת בעמק פורה וגדול עם מטעי זיתים רבים, מוקפת בהרים הגבוהים של Thripti. במהלך השנים האחרונות נבנו כמה מלונות ועם הזמן צצים יותר ויותר דירות נופש להשכרה, אך החוף עדיין שומר על הקסם והשקט שבו. החוף של Lagkada מלא בחלוקי אבן קטנים ומים צלולים. הוא נטוש לגמרי ולא תמצאו בו מסעדות או טברנות. הוא ידוע כחוף אידיאלי עבור נודיסטים ולקמפינג, מכיוון שיש בו מעט עצי טמריסק לאורך החוף הנותנים צל ויוצרים פינה נעימה לשבת. החוף פתוח לרוחות הדרום ונחשב למקום טוב לגלישת רוח בכרתים, למרות שקרקעית הים הסלעית הופכת אותו למסוכן איכשהו ועדיין גולשים רבים מגיעים לאזור. האזור כולו ירוק מאוד, ידוע בתיירות גולשים ובכלל בתיירות הנוהרת לאזור זה של כרתים בעונה ומחוצה לה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן