קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 100 - €250 אלף
  6. /
  7. דו-קומתי עם מרפסת גג במרכז...

דו-קומתי עם מרפסת גג במרכז העיר

מיקום: Agios Nikolaos – אגיוס ניקולאוס
מ”ר בנוי: 88 מ”ר
מחיר מוצע: 160,000€ 
חדרי שינה: 2
אמטביות וחדרי רחצה: 2
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 0 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 45 דקות
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:10 ש’
מרחק מהים: 0 ק”מ.

Agios Nikolaos – אגיוס ניקולאוס
זהו בית טיפוסי מקומי, ליד מרכז העיירה אגיוס ניקולאוס. הבית, 88 מ”ר משתרע על שתי קומות. קומת הקרקע כוללת סלון עם מטבח, ושירותים. מהמטבח ישנה גישה לפטיו קטן וחמוד.
גרם מדרגות פנימי מוביל אל הקומה העליונה, בה שני חדרי שינה זוגיים וחדר רחצה. לאחד מחדרי השינה יש מרפסת עם נוף אל העיר. מהגג, ישנה מרפסת המציעה נוף יפה אל העיר והים. לבית פאנל סולארי, הסקה מרכזית הפועלת על נפט וחניה ברחוב.
נכס מס’ HAGN109

אגיוס ניקולאוס היא בירת מחוז לאסתי, ממוקמת במפרץ מיראבלו, צפון מזרח כרתים, במרחק של 45 דקות בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של הרקליון. מבחינה גיאוגרפית העיר מוגנת היטב מפני רוחות חזקות המאפשרות ספורט ימי ושחייה כמעט כל השנה.

אוכלוסיית אגיוס ניקולאוס מונה פחות כ-20,000 תושבים, יש בה מספר בנקים, סופרמרקטים, חנויות מכל סוג, רופאים, בית חולים, בריכת שחייה ציבורית ומגרשי טניס, מרינה, נמל, קולנוע, תיאטרון, חדרי כושר, מסלול גולף בן 9 גומות, בתי ספר, ובכלל כל השירותים שהייתם מצפים למצוא בעיירה אירופאית מודרנית גדולה.

המיקרו אקלים הוא מהטובים ביוון והטמפרטורות המתונות לעתים רחוקות עולות על 30 מעלות בקיץ או נופלות מתחת ל-15 מעלות בחורף. האקלים היבש הנפלא הזה יחד עם היופי הטבעי של האזור משכו מלונות רבים לאזור ותיירות לאורך כל השנה, כמו גם זרים רבים שבחרו להתמקם בעיר זו.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן