קרוב לסי

  1. אדמות
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. במרחק נעים מהחוף חלקה לבנייה

במרחק נעים מהחוף חלקה לבנייה

מיקום: Palaikastro – פלאיקסטרו
גודל חלקה: 225 מ”ר
מקסימום אפשרות לבנייה: 150 מ”ר
שימוש: בנייה / השקעה
מחיר מוצע: 27,000€ 
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 18 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:20 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 30 דקות
מרחק מהים: 2 ק”מ

נוף הרים: יש
נוף לים: אין
אפשרות לחיבור טלפוני: יש
אפשרות לחשמל: יש
אפשרות למים: יש
אפשרות לחיבור טלוויזיה: יש

Palaikastro – פלאיקסטרו
חלקת של 225 מ”ר בתוך תוכנית הכפר. החלקה כוללת אישורי בניה וניתן לבנות עד 150 מ”ר. יש לה גישה טובה והיא נהנית מנוף מקסים להרים ולכפר. היא ממוקמת רק שני ק”מ מהים במרחק הליכה נעימה מהחוף.

הכפר Palaikastro נמצא במרחק של 20 ק”מ מהעיירה Sitia באזור Lasithi שבמזרח כרתים. הוא מוקף במטעי זיתים, גפנים וגנים ירוקים, באזור שהוא סלעי והררי. לכפר יש אופי מיוחד, מסורתי וקסום, ומפרץ יפיפה. בכפר יש מספר בתי קפה עם אוכל מצוין, וקניון מקומי שהוא מאוד אותנטי. יש הרבה חדרים להשכרה, הוסטלים ובתי מלון הפזורים בכפר וסביב. לאזור יש שירותי אוטובוסים מקומיים טובים ומערכת הכבישים סביב טובה גם היא.

אנשי הכפר Palaikastro גאים במורשת כרתים ובמסורות המקומיות שלהם, ולשם כך בדיוק בפכר עומד בית כרתי משוחזר, אשר שופץ לחלוטין ומעוטר כמוזיאון פולקלורי. הוא מכיל חפצים מהמאה ה-20 ומראה את אורח החיים המסורתי של Kríti המכונה בשם המקומיים, הבית פתוח לקהל מאפריל עד אוקטובר, מה שמעניק גם לכפר זה תיירות רוב השנה.
המקומיים עדיין עובדים בחקלאות עם זיתים, גפנים ודיג. הם מייצרים שמן זית נהדר, הידוע לבין הטובים בכרתים וביוון בכלל, הם מייצרים כמו כן יין מקומי מעולה, וכמובן האזור מציע את הארוחות הנלוות אליהם, אירוח במלונות כמו גם Airbnb ושלל טברנות אותנטיות ומסורתיות.

Palaikastro ממוקם בחלק המזרחי ביותר של כרתים, במרחק של כ-20 ק”מ מ Sitia ו-7 ק”מ מיער הדקלים המפורסם Vai. זהו הכפר הגדול ביותר בכל אזור Sitia, עם כ-1,300 תושבים. הוא ממוקם כמו בנוחות מסוימת בטבע, כאשר הטבע, ההיסטוריה והארכיאולוגיה של האזור משתלבים בו באופן טיבעי והרמוני. האקלים הטרופי למחצה מציע חורפים מתונים ושטופי שמש וקיצים חמים אקזוטיים שלעולם אינם חמים מדי מכיוון שהם מתמתנים על ידי רוח קיץ צוננת הנקראת Meltemii. מצב אקלימי ייחודי, אשר הניע את הסוחרים בימי קדם. ישנם קילומטרים רבים של חופי ים יפים עם מים כחולים שרק הים התיכון יכול לספק. כולם מרכיבים נוף שליו שאין שני לו. זהו מקום אידיאלי לחופשות שקטות ובלתי נשכחות.

מרבית החלקות המוצגות באתר ‘קרוב לסי’ הינן חלקות אדמה טבעיות ובעלות מראה פראי. בניה על פני שטח טבעי, שונה ודורשת חשיבה אחרת מבניה על מגרש שעבר פיתוח קרקע. היא דורשת יצירתיות ובעיקר אהבה לטבע. בנייה כזו מאפשרת ליצור משהו אחר ויתרונה העיקרי מתבטא באופי הבנייה אשר משתלבת עם הטבע, בעיקר באתרים מבודדים ומרוחקים מהכפר. בכרתים, החופש, הטבע, האוויר והים, הינם חלק בלתי נפרד מה-DNA המקומי, וניתן להרגיש זאת בכל חלקה ובית.

דילוג לתוכן