קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 100 - €250 אלף
  6. /
  7. בכפר מוכלוס בית עם שתי...

בכפר מוכלוס בית עם שתי דונם

מיקום: Mochlos – מוכלוס
מ”ר בנוי: 110 מ”ר
גודל חלקה: 2,000 מ”ר
מחיר מוצע: 210,000€
מספר חדרים: 5
חדרי שינה: 3
חדר שירותים: 1
מרחק מהחנויות: 300 מטר
מרחק מבית החולים: 20 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 40 דקות
מרחק מהים: 350 מטר

מיקום: Mochlos – מוכלוס
בית קרקע עם נוף לים במוכלוס. הנכס נמצא במרחק של 350 מטר בלבד מהים וקצת מחוץ לצפיפות הכפר. הוא ממוקם על מגרש של 2,000 מ”ר. הבית בגודל 110 מ”ר, לא מרוהט, מורכב מאזור מגורים פתוח עם מטבח, 3 חדרי שינה, חדר רחצה ומרפסת נחמדה עם נוף לים. יש לו גישה טובה וכל השירותים מחוברים. לבסוף, לנכס יש אזור חניה והוא נהנה מנוף לים ולהרים. נכס מס’ 6-746

Mochlos הוא כפר דייגים קטן וציורי הממוקם במפרץ מיראבלו במזרח כרתים, לא רחוק מאגיוס ניקולאוס, איראפטרה והעיירה סיטיה (כולם במרחק של נסיעה קלה), האפשרויות לחקר ולסיורים באזור הן רבות. בקצה כביש צר המתפתל על פני מחצבות ענקיות בשטח פתוח, כפר מוכלוס השליו הוא פנינה מחוץ לרדאר לאורך החוף הצפוני של כרתים.

זהו מקום נהדר להירגע בו ולספוג את השלווה של המקום. במוכלוס לא תמצאו מלונות הכל כלול, מועדוני לילה או חנויות מזון מהיר, וזה מה שהופך אותו פשוט למושלם. עם קומץ טברנות וכמה חנויות זהו מקום אידיאלי לחופשות ולמחייה. ללא רעש, ללא זיהום, תוכלו לאכול אולי בכמה מהטברנות הטובות ביותר בכרתים תוך כדי מבט אל האתר המינואי, במרחק של 5 דקות שיט בסירה בלבד, כשהאמיצים שוחים אליו. מבחינת התיירות, תמיד יהיה חוסר בדירות לתיירים במוכלוס, אמנם יש לא מעט מקומות להתארח בהן, אבל כולם יהיו מלאים בעונה ורוב ימות השנה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן