קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. בכפר חוף היסטורי 600 מטר...

בכפר חוף היסטורי 600 מטר מהים

מיקום: Tripitos – טריפיטוס
מ”ר בנוי: 50 מ”ר
גודל חלקה: 300 מ”ר
חלקה נוספת כלולה: 700 מ”ר
מחיר מוצע: 65,000€
מספר חדרים: 4
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 15 דקות
מרחק מהים: 600 מטר

Tripitos – טריפיטוס
הבית יושב על מגרש של 300 מ”ר והבית עצמו הוא 50 מ”ר. הבית כולל מטבח, סלון, שני חדרי שינה, חדר מקלחת וחניה מקורה. מהמרפסת, נשקף נוף משגע לים. לבסוף, הבית המקסים הזה נמצא במרחק של 600 מטר מהים בלבד ויש לו גינה נפרדת בגודל של 700 מ”ר. נכס מס’ 6-180

טריפיטוס הוא כפר קטן ומקסים בכרתים ומונה כ-124 תושבים. הוא ממוקם מזרחית לפטראס, וממערב לאגיה פוטיה. כשלושה קילומטרים מזרחית לעיר Sitia ניתן למצוא את האתר הארכיאולוגי והכפר טריפיטוס (350-50 לפני הספירה). עיר הלניסטית קטנה לשעבר זו עם הנמל והמספנה המוגנים שלה ממוקמת על צלע גבעה של חצי אי קטן. האי מסומן בבירור מהכביש. שביל צר מוביל אותך אל אתר החפירות. רק חלק מסוים מהיישוב הזה נחפר. נמצאו מטבעות, כלי חרס ותכשיטים. גם עכשיו בשבילי היישוב ניתן לראות את חתיכות החרס הכתומות על הקרקע. ישנם שרידים של חומת עיר, בתי אבן וכלי אבן גדולים. מחצי האי נשקף נוף מרהיב אל החופים והעיירה Sitia במרחק.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן