קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 50 - €100 אלף
  6. /
  7. בית קטן עם מרפסת גדולה...

בית קטן עם מרפסת גדולה ליד הים

מיקום: Koutsounari – קוטסונרי
מ”ר בנוי: 36 מ”ר
מחיר מוצע: 60,000€ 
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 10 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 1 ק”מ

Koutsounari – קוטסונרי
דירה של 36 מ”ר. היא מורכבת מחדר שינה, אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח, חדר שירותים עם מקלחת ומרפסת גדולה הנהנית מנוף יפייפה לים ולהרים. לדירה יש פאנל סולארי, בור ספיגה, היא מחוברת למים, היא מרוהטת ויש לה חניה ברחוב. לבסוף היא ממוקמת 1 ק”מ מהים בלבד. נכס מס’ 4-494

Koutsounari הוא כפר קטן בצד הים הדרומי של כרתים הממוקם 6 ק”מ מזרחית לאירפטרה ו-43 ק”מ דרומית מזרחית לאגיוס ניקולאוס, ליד הכפר הציורי אגיוס יואניס ברכס תריפטי. הוא ממוקם על גבעה ירוקה ושופעת עם מטעי זיתים ועצי אורן רבים, קילומטר אחד בלבד מצפון לחוף הדרומי. Koutsounari נחשב לכפר חוף מקסים והוא כפר פעיל לאורך כל השנה מתיירים וזרים רבים המתגוררים באזור זה.

קילומטר אחד דרומית לכפר משתרע החוף הארוך של Agios Ioannis שאורכו 5 ק”מ, הוא אחד החופים הארוכים באי כרתים. לחוף השקט והרחב הזה יש חול אפרפר וגס האופייני לאי. במקומות רבים יש כמה עצי טמריסק ואורכו הרב גורם לו להיראות כאילו הוא ריק. החוף מעט מאורגן במקומות מסוימים ובעיקר ליד בתי המלון, האזור מאוד תיירותי וסביב יש הרבה מלונות, מסעדות, מינימרקטים ואתרי קמפינג מגוונים.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן