קרוב לסי

בית קטן על 4 דונם במקום מיוחד

מיקום: Trypitos – טריפיטוס
מ”ר בנוי: 45 מ”ר
גודל חלקה: 4,000 מ”ר
זכויות בנייה נוספות: 150 מ”ר
מחיר מוצע: 199,900€
חדרי שינה: 1
חדר שירותים: 1
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 2 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 15 דקות
מרחק מהים: 200 מטר

מיקום: Trypitos – טריפיטוס
מגרש של 4 דונם עם בית קטן ונוף מקסים לים. המגרש הוא 4,000 מ”ר ויש בו כרם ועצי זית וזכות בנייה נוספת של 150 מ”ר. הבית הקיים הינו בגודל 45 מ”ר והוא בנוי מחלל פתוח עם סלון ומטבח, חדר שינה ושירותים. ישנה גישה טובה מאוד לנכס וכל השירותים מחוברים. לבסוף, המגרש נהנה מנוף להרים, לים ולעיר Sitia וממוקם רק 180 מטר מהים. נכס מס’ 6-607

על לשון יבשה קטנה בשם טריפיטוס, 3 ק”מ ממזרח לעיר סיטיה המודרנית שוכנת עיר מהתקופה ההלניסטית (אמצע המאה הרביעית – אמצע המאה ה-1 לפנה”ס), ככל הנראה היא מזוהה עם העיר העתיקה אטיה Itia.
האתר הארכיאולוגי של טריפיטוס ממוקם על חצי האי, ליד החוף Karavopetra, ממנו נשקף נוף מדהים אל העיר סיטיה ונמל העיר.

החפירות הנרחבות הראשונות החלו על ידי הארכיאולוג ניקולאוס פאפאדקיס ב-1987, אך טרם הסתיימו. העיר משתרעת לאורך כל חצי האי. בצד הדרומי היא הייתה מוגנת בחומה חזקה. בין החומות היו בתים, מבני ציבור ורחובות קטנים. באזור נמצאו עבודות חרס, תכשיטים ומטבעות. ואכן, במהלך שיטוט בין העתיקות תפגשו חרסים רבים.

בחוף המזרחי של היבשה נחשפה חצר הלניסטית. ידוע כי בשנת 1960 יצרו בעלי הקרקע חלקות לעיבוד באמצעות מכונות חפירה שגרמו נזקים קשים לעתיקות הקבורות. משנת 1987 נערכת חפירה שיטתית ואחראית.

הכפר קטן מאוד ומרגיש כמו אי בודד בתוך האי, למרות שהוא על הכביש הראשי הוא נהנה משקט כיוון שהוא בנוי על גיבעה קטנה וממשיך פנימה לכיוון הים.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.25

דילוג לתוכן