קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית מסורתי 50 מ”ר בכפר

בית מסורתי 50 מ"ר בכפר

מיקום: Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
מ”ר בנוי: 50 מ”ר
גודל חלקה: 50 מ”ר
מחיר מוצע: €39,000
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
מספר קומות: 1
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 37 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 7 ק”מ

Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
בית מסורתי 50 מ”ר עם מרפסת גג הנהנית מנוף להרים ולים. הנכס מורכב משני חדרי שינה, חדר רחצה, מטבח עם אח מסורתית וסלון. בנכס יש פאנל סולארי וכל השירותים מחוברים. לבסוף הוא ממוקם 7 ק”מ מהים ומכל השירותים. נכס מס’ 4-634

30 ק”מ מזרחית לאיראפטרה יש את היחידה המוניציפלית של אגיוס סטפנוס, אשר מלבד הכפר הציורי כוללת את אתר הנופש התיירותי הפופולרי ביותר בדרום כרתים הנקרא Makrigialos.

היישוב אגיוס סטפנוס בנוי על גבעה, בגובה 453 מטר והוא דוגמה אופיינית לתרבות ההררית של אנשי כרתים. מיקומו המיוחס מציע נוף ייחודי של הים הלובי והרי תריפטי ובמרחק קטן מ-6 ק”מ יכולים התושבים והמבקרים ליהנות מהחופים הקוסמופוליטיים שבאזור.

שמו נובע מהמקדש המרשים של אגיוס סטפנוס, הבולט בארכיטקטורה המיוחדת שלו ובעיטורים הפנימים והחיצונים שלו. זוהי נקודת ההתייחסות העיקרית של הכפר וממש בסמוך לה יש את הכיכר הקטנה עם בתי הקפה שבהם מתאספים המקומיים מידי ערב. אגיוס סטפנוס מיושב בצפיפות ובולט בסמטאותיו המפותלות מרוצפות אבן. בצידי הכפר נמצא מעיין קימרי, מעיין ישן של הכפר עם קשת גדולה, בבריכות המעיין נהגו הנשים לכבס את בגדיהן בתקופה שבה אספקת המים טרם הגיעה לבתי היישוב.

מבצר ונציאני, שננטש כעת, נחשב ביסודות המצודה, ככל הנראה מאחת התקופות האפלות של יוון, ולפי אגדות הכפר נהרס בהתקפותיו של הפיראט הנודע ברברוסה. למרות שהשטח לא נחפר באופן שיטתי ישנם ממצאים המצביעים על כך שהוא מיושב מאז המאה ה-9 לפני הספירה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן