קרוב לסי

בית מיוחד של 60 מ"ר על דונם

מיקום: Katelonias, Sitia – קטלוניה, סיטיה
מ”ר בנוי: 60 מ”ר
גודל חלקה: 1,000 מ”ר
מחיר מוצע: 97,000€ 
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 5 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:00 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 12 ק”מ

Katelonias, Sitia – קטלוניה, סיטיה
בית של 60 מ”ר על מגרש של 1,000 מ”ר עם 18 עצי זית בקטלוניה. הבית מורכב מאזור מגורים פתוח עם אח ומטבח. לנכס שני חדרי שינה, חדר רחצה ומרפסת גדולה. בחוץ פינת מנגל, פאנל סולארי, גנרטור ואזור חניה. לבסוף, הנכס נהנה מנוף לכפר ולהרים והוא ממוקם 12 ק”מ מהים. זהו אזור מאוד מיוחד, ירוק, מלא בהסטוריה. נכס מס’ 6-573

דבר לא נותר לראות היום בשטח כפר זה, מלבד חורבות ועתיקות, ובתוך זה שוכן לו קסם טהור עטוף באנרגיה השקטה והכל כך מיוחדת של כרתים. הכפר הזה שהיה פעם כפר פורח במיוחד, שוכן בין הנדראס וסיטנוס Handras and Sitanos. קטליונאס היה אחד הכפרים המאוכלסים ביותר של מחוז סיטיה בתקופה הוונציאנית. הוא ממוקם על גבעה בגובה של כ-300 מטר. רוב הבתים שוממים כיום, כולל בית ונציאני הבנוי היטב, שנבנה בשנים 1820-1826. מקור שמו של הכפר כנראה משם המשפחה של תושביו, קטלוס, משפחה מורחבת מנאופליו Nauplio שהתיישבה בכרתים בתקופה הוונציאנית.

חווקרים מסוימים מאמינים שהעיר העתיקה של דראגמוס בוודאי הייתה ממוקמת כאן. אין ספק, כתובות קבורה, ארנקים ואינספור חרסים תומכים בתיאוריה שיש כאן יישוב עתיק.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן