קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית כפר עם חצר צופה...

בית כפר עם חצר צופה לים ולהרים

מיקום: Koutsouras – קוטסוראס
מ”ר בנוי: 40 מ”ר
חצר: 6 מ”ר
מחיר מוצע: 20,000€ 
מספר חדרים: 2
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 24 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:40 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 50 דקות
מרחק מהים: 2 ק”מ

Koutsouras – קוטסוראס
בית בן 40 מ”ר לשיפוץ. הבית מורכב משני חדרים. ויש לו גרם מדרגות חיצוני, מכורה בחלקו, המוביל אל מרפסת הגג. הוא צריך אריחים חדשים, טיח ודלתות. הנכס משמש כיום כחדר אחסון. הבית נהנה מנוף לים ולהרים וכולל חצר קטנה של 6 מ”ר. לבסוף קל להתחבר לחשמל ולמים והנכס נמצא רק שני קילומטר מהים.

Koutsouras ממוקמת 55 ק”מ דרומית מזרחית ל Agios Nikolaos ו-20 ק”מ מזרחית ל Ierapetra. זהו כפר על חוף הים, בנוי בעמק עם עצי אורן, חממות ומטעי זיתים למרגלות ההר. הכפר הוא כפר מפותח עם תחנת משטרה, בית מרקחת, מרפאה, בתי מלון, מסעדות, סופרמרקטים וכו’, אבל זה עדיין מקום שקט מאוד. מסביב לכפר יש חופים עם חול שחור גס ומים רגועים ונעימים. החוף המרכזי נמצא ממערב לכפר, מול היישוב הוותיק יותר, ומאורגן היטב מאחר והוא צמוד ליישוב. לאורך החוף ישנם מספר עצי טמריסק גדולים, שניתן לנוח תחתם ולהינות מהצל שהם נותנים. אם אתם רוצים חוף מבודד עוד יותר, ישנו חוף קטן עם חלוקי נחל ליד נמל הכפר, כ-1.5 ק”מ מערבה, ממש ליד החורש הקטן של Apinias. יתר על כן, יש חוף נחמד מאוד 1 ק”מ מזרחית ל Kotasuras, שנקרא חוף Koutsourelis, הוא חוף חולי ומתאים למשפחות וילדים.

האזור שופע בנוף הרים ירוק עדין של מזרח כרתים. המדרונות הדרומיים מכוסים ביער אורנים צפוף, נווה מדבר בנוף היבש של אזור זה. לרוע המזל שריפה גדולה בשנת 1993 הרסה הרבה מזה, עם זאת, הטבע התאושש בהדרגה באופן טיבעי ובעזרת טיפול ודאגה של המדינה והתושבים. אפשר  לקבל טעימה נעימה מהאורנים על ידי ביקור בפארק של Apiganias, רק 1.5 ק”מ מערבית לכפר, המשמש גם לאירועי תרבות.

בקטגוריית בתים לבניה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן