קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. קרוב לים
  4. /
  5. 100 - €250 אלף
  6. /
  7. בית כפר בשלוש קומות מוכן...

בית כפר בשלוש קומות מוכן למעבר

מיקום: Kavousi, Ierapetra – קאבוסי, איראפטרה
מ”ר בנוי: 110 מ”ר
גודל חלקה: 100 מ”ר
מחיר מוצע: 140,000€ 
חדרי שינה: 2
אמטביות וחדרי רחצה: 2
קומות: 3
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 19 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:15 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 35 דקות
מרחק מהים: 2 ק”מ.

Kavousi, Ierapetra – קאבוסי, איראפטרה
בית כפרי בן שלוש קומות 110 מ”ר במרכז הכפר. הבית ממוקם על מגרש של כ-100 מ”ר. הוא מורכב משני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, מטבח וסלון, עם חצר נחמדה, מרפסת וטרסת גג מקסימה עם נוף לים ולהרים. בבית יש חשמל, מים, פאנל סולארי וקו טלפון. חניה יש בקרבת הנכס וברחבי הכפר. הנכס נמצא במרחק של כשני קילמטרים מחוף הים, במרחק הליכה נעים בין מטעי הזיתים, שם גם יש טברנה מקסימה הפעילה כל ימות השנה. נכס מס’ 4-175

הכפר קאבוסי בנוי למרגלות שני הרים מרשימים וזהו אחד הכפרים המעניינים במחוז איראפטרה. בגובה של 140 מטר עם נוף אל עמק עצי זית ומפרץ טולוס המהמם, קאבוסי הוא כפר היסטורי ותוסס המציע פעילויות רבות לתיירים כמו גם למקומיים ומראות רבים לראות בו.

האטימולוגיה המדויקת של שמו נותרה עלומה; אולם בניב כרתים הוא מתאר חור קטן, שוקת שבה נאספים מים, כך בדיוק נראת הלגונה למרגלות הכפר הנקראת חוף טולוס. נראה שהרישום ההיסטורי הראשון בשם זה התרחש בשנת 1577, אך האזור מיושב כבר אלפי שנים והדבר ניכר במספר היישובים המינואים ומונומנטים כנסייתיים נדירים שהתגלו בסביבתו.

במרכז הכפר ישנם בתי הקפה המסורתיים וחנויות נוספות ובמרחק קטן יש את הכנסיות של סנט גאורגיוס ושנים עשר השליחים שמושכים את תשומת ליבם של תיירים רבים.

מרחק קצר ממרכז הכפר יש את החוף Tholos. חוף חולי עם מים רדודים ועצים גדולים אשר יוצר מראה וסביבה אידיאלית לחופשות חסרות דאגות. כמו כן נמצאו עדויות על גיל ההיסטוריה של הכפר. הריסות המחסנים הרומיים שנמצאו גלויות וניצבות מרשימות ליד המתרחצים, ואחרי הליכה קצרה נמצאת הקפלה המדהימה של אגיוס אנטוניוס עם ציורי הקיר שלה.

ממול לחוף ניתן לראות את פסירה; אי שלפני אלפי שנים היווה חלק בסיסי מהציוויליזציה המינואית עם נמל גדול ועיר גדולה שהתגלו בתחילת המאה הקודמת. הספינה הטרופה היחידה של התקופה המינואית שנמצאה עד היום הייתה שם בשנת 2006. הנוף של האי – וכל מפרץ מיראמבלו – מאזור פלטאנוס, במזרח הכפר, מרשים מאוד.

נעלה לעבר הר אפנדיס, נוכל לראות עוד אנדרטה היסטורית גדולה; עץ זית עתיק ומרשים ביותר, בן כמעט 3.500 שנה, עם גזע ענק שקוטרו יותר מ-20 מטר. זהו אחד העצים העתיקים בעולם שהוכרז כאנדרטה מוגנת בגלל סמיכותו גם ליישובים המינואים.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן