קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית ישן עם חצר צופה...

בית ישן עם חצר צופה לים ולהרים

מיקום: Anatoli – אנטולי
מ”ר בנוי: 60 מ”ר
מגרש: 70 מ”ר
מחיר מוצע: 15,000€ 
מספר חדרים: 3
מרחק מהחנויות: 12 ק”מ
מרחק מבית החולים: 15 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:30 ש’
מרחק מהים: 12 ק”מ

Anatoli – אנטולי
בית ישן של 60 מ”ר על מגרש של 70 מ”ר. הבית מורכב משלושה חדרים סה”כ, הוא משקיף להרים ולים והמים והחשמל קלים לחיבור. מדובר בנכס עם פוטנציאל מיוחד לדירת נופש קסומה.

הכפר ההררי הקטן Anatoli נמצא במרחק של 17 ק”מ, מעיירת החוף Ierapetra בחוף הדרומי של כרתים, וכ 30 ק”מ לנמל Agios Nikolas. זהו כפר עתיק, היסטורי ומסורתי עם כ 700 תושבים, הממוקם בגובה של 600 מ’ עם שתי טברנות ושתי בתי קפה בלבד. בשל תוכניות הסיוע הממשלתיות שוחזרו כמה בתי חווה ישנים אשר החזירו הרבה מהיופי של המקום. ישנם כבר תוכניות לשחזר את כיכר המזרקה הישנה דבר שיעשיר את המקום עוד יותר. Anatoli ממוקמת 9.8 ק”מ דרומית למקלט חיות הבר “ג’יאנה קוריפי” “Gianna Corifi” זהו אזור מוגן לצומח ובעלי חיים מאז 2001. והוא רק עשר דקות נסיעה ל”יער סלקאנו”, כאשר בדרך עוברים בכפרים קטנים הרריים וציוריים.

Anatoli מוקף בטבע ושמורות טבע, בעלי חיים וצמחים מוגנים. זהו אזור מופלא וקסום לשהות בו. נכון להיום מתקיימים בו ובאזור מספר לא קטן של בתי אירוח, ויש מספר בתי מלון קטנים באזור, מבחינה תיירותית האזור מאוד פופולרי.

בקטגוריית בתים לבניה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן