קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית ישן עם חצר ונוף...

בית ישן עם חצר ונוף מרהיב לים

מיקום: Pefki – פפקי
מ”ר: 58 מ”ר
מגרש: 95 מ”ר
מחיר מוצע: 17,000€ 
מספר חדרים: 4
מרחק מהחנויות: 6 ק”מ
מרחק מבית החולים: 41 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:50 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:10 ש’
מרחק מהים: 6 ק”מ

Pefki  – פפקי
בית ישן של 58 מ”ר על מגרש של 95 מ”ר. הבית כולל ארבעה חדרים ודורש שיפוץ. יש לו חצר וקל לחבר את המים והחשמל. לבסוף, לבית יש נוף מרהיב לים והוא רק שישה ק”מ מהחוף.

Pefki הוא כפר מסורתי 7 ק”מ צפונית ל Makrigialos בדרום מזרח כרתים. הוא כפר חצי הררי השוכן על צלע ההר בגובה 420 מ’, ומציע נוף פנורמי ירוק. ערוץ Pefki הוא אחד הנקיקים הקטנים היפים של מזרח כרתים, עם תצורות סלע מדהימות שעוצבו על ידי כוחות הטבע ועם צמחייה עבותה. אורכו של הערוץ הוא בערך 4.5 ק”מ והפרש הגבהים של נקודת הכניסה והיציאה מגיע ל-300 מטר. המסלול בערוץ יכול לקחת כשעתיים והוא חלק משביל E4 למרחקים ארוכים באירופה, מה שמושך המוני תיירים מכל העולם לאורך כל ימות השנה להגיע לאזור ולטייל את המסלול.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן