קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית גדול עם שתי חצרות...

בית גדול דו קומתי עם שתי חצרות ונוף מקסים

מיקום: Mesa Mouliana – מסה מוליאנה
מ”ר בנוי: 140
מחיר מוצע: 19,000€ 
מספר חדרים: 8
מרחק מהחנויות: 25 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 25 דקות
מרחק מהים: 5 ק”מ

Mesa Mouliana –  מסה מוליאנה
בית אבן מסורתי מדהים בשתי קומות לשיפוץ. הבית ממוקם על מגרש של 140 מ”ר. קומת הקרקע היא 70 מ”ר והיא מורכבת מארבעה חדרים, עם גינה בחלק האחורי של הבית, כמו גם תנור ישן וחצר מקסימה בחזית הבית. מבחוץ יש גרם מדרגות מבטון המוביל לקומה העליונה שגם היא 70 מ”ר ובה  גם ארבעה חדרים, מסדרון ומרפסת. הנכס נהנה מנוף להרים ולכפר ונמצא במרחק של 5 ק”מ בלבד מחוף Richti.

הכפר Mesa Mouliana הוא כפר הררי קטן ועתיק מהמאה ה-16. הוא ממוקם על מדרון גבעה כ-20 קילומטרים מערבית לכפר Sitia. הדרך המובילה אל הכפר היא עצמה מסלול קסום בו ניתן לעצור מדי פעם וליהנות מהנופים היפים. Mesa Mouliana הוא כפר שקט מסורתי עם כמה כנסיות פעילות שניתן אף לבקר בהן. הכפר מוקף בעצים ורוב תושבי הכפר חיים מייצור שמן זית.

בקטגוריית בתים לבניה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן