קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. 100 - €250 אלף
  6. /
  7. בית גדול ומיוחד עם יחידת...

בית גדול ומיוחד עם יחידת אירוח וגינה

מיקום: Neapolis – נאפוליס
מ”ר בנוי: 280 מ”ר
גודל חלקה: 240 מ”ר
מחיר מוצע: 210,000€
חדרי שינה: 3
חדרי רחצה: 3
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 0 ק”מ
מרחק מבית החולים: 0 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 30 דקות
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:20 ש’
מרחק מהים: 15 ק”מ.

Neapolis – נאפוליס
זהו נכס ייחודי השוכן בחלקה העליון של העיירה ניאפוליס, בצפון מזרח כרתים. כחצי שעה נסיעה משדה התעופה הרקליון. הבית, 230 מ”ר בנוי בשתי קומות, על מגרש פרטי מגודר, עם המון אופי וסגנון.
שער עץ בכניסה לחצר קדמית מרוצפת, עם חומת אבן מקיפה.
משמאל לכניסה ברז בחיפוי שיש ואבן ודלתות משני צידי המבנה אל החדרים השונים, עץ מנדרינה בוגר נטוע באמצע החצר.
הבית מורכב מסלון גדול מאוד בקומת הקרקע המוביל למטבח עם פינת אוכל, שני חדרי שינה, אחד עם חדר רחצה צמוד, חדר שירות קטן למכונת כביסה ומחסן.

גרם מדרגות מעץ מוביל לקומה העליונה בה ישנו סלון גדול נוסף עם גישה למרפסת גדולה. יש מקום בקומה זו כדי ליצור בקלות חדר שינה גדול נוסף, צמוד לחדר אמבטיה שכבר נמצא בקומה זו.
בנוסף, בחצר ישנו חדר שינה זוגי נוסף עם חדר רחצה צמוד, אידיאלי לאורחים.

הבית במצב טוב מאוד בהתחשב בשנים שבהן לא היה פעיל. אך הוא זקוק לשיפוץ. יש פאנל סולארי למים חמים, קיימת הסקה מרכזית מותקנת בבית (חדר דוודים קטן בחצר) באמצעות נפט.
נכס מס’ HNEA9

נאפולי היא עיירה קטנה שבעבר הרחוק הייתה עיר הבירה של המחוז, ופינתה את מקומה לבירת המחוז הנוכחית, העיירה אגיוס ניקולאוס. נאפוליס היא עיירה תוססת מאוד במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מהעיירה אגיוס ניקולאוס. יש בעיירה עשרות חנויות, סופרים, מסעדות, בתי קפה, כל השירותים הנחוצים, וכן בית חולים.
נמל התעופה הבינלאומי של הרקליון נמצא במרחק של פחות מ-30 דקות נסיעה מניאפוליס וגם החופים לא רחוקים ממנה, ובמרחק נסיעה של עשר דקות מגיעים לחופים השונים הקרובים לנאפוליס.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן