קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית בכפר עם פאנל סולארי...

בית בכפר עם פאנל סולארי ואח עצים

מיקום: Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
מ”ר בנוי: 60 מ”ר
גודל חלקה: 50 מ”ר
מחיר מוצע: 50,000€ 
מספר חדרים: 3
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 2
מרחק מהחנויות: 7 ק”מ
מרחק מבית החולים: 32 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1 ש’
מרחק מהים: 7 ק”מ

Agios Stefanos – אגיוס סטפנוס
בית דו קומתי של 60 מ”ר על חלקה של 50 מ”ר, עם גישה נוחה לנכס וחניה ברחוב. בקומה התחתונה יש אזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח וחדר רחצה, ובקומה העליונה יש חדר שינה מרווח. הבית מגיע מרוהט AS IS ויש לו מרפסת נחמדה וגג מקסים. לבית פאנל סולארי, מיזוג אוויר ואח עצים. לבסוף, הנכס נהנה מנוף הררי מטורף.

אגיוס סטפנוס הוא כפר יווני מסורתי קטן בהרים מעל Makri Gyialos והים. הוא ממוקם כ-6 קילומטרים מ-Makri Gyialos והוא ניצב על גבעה קטנה בגובה 420 מטר מעל פני הים. בכפר ישנה כנסייה פעילה, ניתן לראות את כל המקומיים צועדים אליה וממנה בכל יום ראשון, הכנסייה היפה והאותנטית של הכפר שופצה לאחרונה והיא שווה ביקור.
ניתן להגיע אל הכפר ישירות ממקריגיאלוס או דרך הכפר פפקי Pefki – כך או כך צפויים לכם נופים דרמטיים וקסומים בדרכים הללו.

בקטגוריית בתים לבנייה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן