קרוב לסי

בית אבן 110 מ"ר עם חצר גדולה

מיקום: Azokeramos, Sitia – איזוקראמוס, סיטיה
מ”ר בנוי: 110 מ”ר
גודל חלקה: 370 מ”ר
מחיר מוצע: 69,000€ 
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 5 ק”מ
מרחק מבית החולים: 20 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 45 דקות
מרחק מהים: 10 ק”מ

Azokeramos, Sitia – איזוקראמוס, סיטיה
בית אבן מסורתי וגדול עם חצר גדולה וגינה. הבית בגודל 110 מ”ר על מגרש של 370 מ”ר. הוא מורכב מ-3 חדרים ושירותים חיצוניים. הוא זקוק למודרניזציה. לנכס יש גישה טובה מאוד והוא נהנה מנוף מקסים להרים ולכפר. לבסוף, הוא ממוקם 10 ק”מ מהים של קורמנוס, חוף נהדר לרחצה. נכס מס’ 6-737

איזוקראמוס הוא כפר חקלאי קטן ושקט הממוקם ב-260 מ’ מהמדרונות של הר טראוסטלוס על הגבעות המזרחיות של כרתים. חלקו המרכזי של הכפר מאופיין למרבה הצער במספר מבנים נטושים הזקוקים לשיקום. השטח הכפרי המקיף אותו יפהפה ומטופח וגם שלוש הכנסיות האורתודוקסיות מטופלות היטב.

טראוסטלוס הוא אחד ההרים הגבוהים ביותר ליד החוף של מזרח כרתים והוא מרוחק 14 ק”מ מהכפר פאלקסטרו. עם זאת, למרות גובהו המתון בלבד של 515.4 מ’, ניתן להבחין בפסגתו מרחוק, כמעט מכל כיוון.

אם אתם חובבי טיולים רגליים, האזור יציע לכם נוף נפלא לאזור זקרוס, ל-Xerokambos (הדרומי) וליישובים הקטנים ליד פלקסטרו כמו Chochlakies, Kelaria, Adravasti), זהו אזור מאוד ידוע בקרב חובבי הטיולים כמו גם רוכבי אופניים רבים.

למטיילים מבינכם, כשמגיעים לפסגה, ניתן לראות את הצבע הכחול המושלם של ים כרתים במזרח. לפני כן תראו את הכניסה לערוץ קארומס Karoumes. מלמעלה רואים בבירור את מפרץ סקיניאס Skinias מצפון. הנקודה הגבוהה ביותר של המקדש מציעה תצפית עוצרת נשימה על כל הקצה המזרחי של האי כרתים, קאסוס Kasos, קרפטוס Karpathos ואיי דיוניסאדס Dionysades islets מצפון, וקופוניסי Koufonisi מדרום. כך הוא משקיף על נתיב הים האגאי מצפון ולמזרח הים התיכון.

בצידו המזרחי של ההר, ליד הים ובגובה 150 מ’ נמצאת המערה הידועה של אזור זקרוס “פלקיטה”. הטיול באזור והנוף של פסגות הרי סיציאן Sitian שמסביב יעוררו את התיאבון לפעילויות והרפתקאות נוספות. אזור קסום לחיות בו ולא סתם בעונת התיירות מאוד קשה למצוא חדרים להשכרה בכל האזור המזרחי של כרתים.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן