קרוב לסי

  1. בתים ודירות לשיפוץ
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית אבן עם נוף להרים...

בית אבן עם נוף להרים ולים

מיקום: Piskokefalo – פיסכוקפלו
מ”ר בנוי: 32 מ”ר
מחיר מוצע: 29,000€ 
מספר חדרים: 3
חדרי שינה: 1
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 2 ק”מ
מרחק מבית החולים: 18 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 2 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 15 דקות
מרחק מהים: 4 ק”מ

Piskokefalo – פיסכוקפלו
בית אבן עם נוף להרים ולים. הנכס הוא 32 מ”ר והוא זקוק למודרניזציה. הוא מורכב מאזור מגורים פתוח עם מטבח, חדר שינה ומבנה שירותים חיצוניים מתחת למדרגות החיצוניות. בחוץ, גרם מדרגות אבן מוביל אל מרפסת הגג שבה נשקף נוף מקסים לים ולהרים. לבסוף, לנכס יש גישה טובה מאוד והוא במרחק של 4 ק”מ מהים בלבד. נכס מס’ 6-672

Piskokefalo הוא אחד הכפרים הגדולים באזור Lasithi. הוא נמצא כ-4 ק”מ מ Sitia. באזור נמצאו הריסות של וילה מינואית יחד עם חפצי אמנות רבים כמו אלילים, פסלוני אדם וחיות, בתי חרס קטנים וכו’. ניתן לראות אותם כעת במוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון. מסביב לכפר יש הרבה כנסיות קטנות שניתן לבקר אותן. בכפר עצמו יש יחסית הרבה דירות להשכרה והתיירים זורמים ומבקרים באזור זה לאורך כל ימות השנה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן