קרוב לסי

בית אבן מסורתי עם חצר קטנה

מיקום:  Messa Mouliana – מסה מוליאנה
מ”ר בנוי: 83 מ”ר
גודל חלקה: 92 מ”ר
מחיר מוצע: 33,000€ 
מספר חדרים: 4
חדרי שינה: 2
חדרי אמבטיה: 1
קומות: 1
מרחק מהחנויות: 25 ק”מ
מרחק מבית החולים: 25 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 20 דקות
מרחק מהים: 6 ק”מ

Messa Mouliana – מסה מוליאנה
בית אבן מסורתי עם קשת אבן גדולה. הנכס הוא 83 מ”ר וכולל אזור מגורים וחלל פתוח עם מטבח, אח אבן בנוי וחדר רחצה. יש גם עוד שני חדרים עם כניסה נפרדת וחצר אבן פנימית של 9 מ”ר. לנכס יש גישה טובה והוא נהנה מנוף לכפר ולהרים. לבסוף, הוא ממוקם רק 6 ק”מ מהים. נכס מס’ 6-589

מסה מוליאנה נמצאת קצת יותר רחוק מ-Εxo מוליאנה, במרחק של 19 ק”מ מסיטיה בדרך לאגיוס ניקולאוס. במפקד הוונציאני של 1583 הוא רשום כ- Messa Mugliana עם אוכלוסייה של 458 נפשות. גם הכפר קלברוס הוא חלק מקהילה זו.

זהו אזור בעל עניין ארכיאולוגי רב ממנו נמצאו ממצאים רבים. בשנת 1903 חפר סטפנוס קסנטהודידס שני קברי תולוס מהתקופה המיינואית המאוחרת בסלאדס ולאחר מכן קברים מהתקופה הפרוטוגאומטרית. בראשונים נמצאו גם קבורת שריפה וגם קבורת קבורה, האופיינית לפרוד. בין הממצאים היו מסכת זהב, אמפורת צוואר מזויף (קנקן), כלי חרס וברונזה, חרב ואבזם ברונזה. ממצא חשוב מאוד היה פעמון-קרטרון פרוטוגאומטרי שצדו האחד מתואר צייד רודף אחרי שתי “אגרימיה”, עיזי בר, ​​ומצדו השני נמצא הייצוג הקדום ביותר שנמצא בכרתים של אדם רכוב על סוס.

חובבי ארכיאולוגיה מכל העולם מגיעים לבקר באזור זה של מזרח האי כל ימות השנה, גם קבוצות תיירים רבות מגיעות לאזור, כדי לחקור ולנפוש. זהו אזור שקט במיוחד, עם אוכלוסייה מבוגרת ומקסימה שחיה ומחייה את המקום הזה.

בקטגוריית בתים ודירות לשיפוץ ב’קרוב לסי’, תמצאו נכסים שכבר מחוברים לתשתיות יסוד של מים, חשמל וביוב. אלו נכסים מוכנים למחייה או כאלו שזקוקים לשיפוץ קל על מנת להתאים למגורים. בחלק מהנכסים המטבח יהיה זקוק לשיפוץ, ייתכן ויהיה צורך להחליף חלון ובמקרים מסוימים אף יותר מזה, במטרה להשביח את הנכס ולהתאימו לדרישות של נכס מניב. מרבית הנכסים כבר משופצים ברמה כזו או אחרת. חלקם יותר, חלקם פחות וחלקם כלל לא. כל נכס יקבל, מצוות ‘קרוב לסי’, הצעת מחיר לשיפוץ והשבחה על מנת לעבור מודרניזציה ולהתאימו לאירוח. מטרתנו המשותפת הינה שכל נכס כזה יהפוך במינימום השקעה לבית נופש מרוהט שיאפשר לכם לשהות וליהנות ממנו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן