קרוב לסי

  1. בתים לבנייה
  2. /
  3. מעל הים
  4. /
  5. עד €50 אלף
  6. /
  7. בית אבן מסורתי בשתי קומות

בית אבן מסורתי בשתי קומות לשיפוץ

מיקום: Agios Stefanos – אגיוס סטפאנוס
מ”ר בנוי: 40 מ”ר
מחיר מוצע: 18,000€ 
מספר חדרים: 3
מרחק מהחנויות: 7 ק”מ
מרחק מבית החולים: 32 ק”מ
זמן נסיעה משדה”ת הרקליון: 1:30 ש’
זמן נסיעה משדה”ת סיטיה: 1:10 ש’
מרחק מהים: 7 ק”מ

Agios Stefanos  – אגיוס סטפאנוס
בית אבן מסורתי בן 40 מ”ר בשתי קומות. יש צורך בשיפוץ מלא. לבית יש מרפסת עם נוף להרים ולטבע. ניתן לחבר את הבית בקלות לכל השירותים הנדרשים. זהו נכס מושלם לבית נופש בכפר המקסים הזה בסביבה כפרית מסורתית זו. הוא ממוקם 7 ק”מ בלבד מחוף הים ב Makry Gialos שם יש גם את כל השירותים הנחוצים.

Agios Stefanos הוא כפר יווני מסורתי קטן בהרים מעל Makri Gyialos והים. הוא ממוקם כ-6 קילומטרים מ-Makri Gyialos והוא ניצב על גבעה קטנה בגובה 420 מטר מעל פני הים. בכפר ישנה כנסייה פעילה, ניתן לראות את כל המקומיים צועדים אליה וממנה בכל יום ראשון, הכנסייה היפה והאותנטית של הכפר שופצה לאחרונה והיא שווה ביקור. ניתן להגיע אל הכפר ישירות מ Makri Gyialos או דרך הכפר Pefki – כך או כך צפויים לכם נופים דרמטיים וקסומים בדרכים הללו.

בקטגוריית בתים לבניה ב’קרוב לסי’ תמצאו מבנים עתיקים, ישנים, חלקם הרוסים כמעט עד היסוד. הנכסים בקטגוריה זו מתאימים למשקיע או ליזם בעלי יצר הרפתקנות, שאוהבים להיות חלק מהיצירה, ואולי אף לכאלו שחובבים היסטוריה ומרגישים שהיא מדברת אליהם. כל הקסם של נכסים אלו נמצא באבנים האותנטיות שלהם, אשר מהרגע הראשון יכניסו אתכם לאווירה, לטעם ולרוח המקומית. היהלומים הנסתרים במקומות האלו נגלים מתוך תהליך הבנייה ובאים לידי ביטוי בתוצר הסופי, נכס כרתי אותנטי, קסום ומשולב בהיסטוריה המקומית. בגמר שיפוץ ושיקום הנכס, תקבלו בית נופש משגע שיאפשר לכם להגיע ולשהות בו בכל עת שתרצו. ביתר ימות השנה אנו ב’קרוב לסי’ ננהל עבורכם עסק מניב במתכונת Airbnb.

דילוג לתוכן